Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av Finn (V)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-26, 08:33   #801
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

For en fantastisk leilighet! Og selv om jeg ikke hadde orket alt det «dyrelivet» selv er jeg helt fascinert av hvordan alt bare passer sammen og har sin plass.
Men støvtørkingen hadde tatt livsgnisten fra meg.
Og jeg ser jo nå at min mann har rett i at vi har plass til flere bilder på veggene våre til tross for at jeg trodde det var fullt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-26, 09:14   #802
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Reportasje om eierne av leiligheta jeg linket til.
https://www.nordlys.no/maksimalister...s/5-34-2280825

Jeg får ikke lest artikkelen, men ser av det blurry bildet at de ser akkurat så kule og herlige ut som jeg tenkte meg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-26, 12:08   #803
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig par!

Gammel 14-02-26, 09:15   #804
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Her har vi en som liker å skrive små noveller på Finn. Sjekk også ut de andre annonsene hans.
https://www.finn.no/440328193

Sitat:

Det er kommet ganske hard og isnende kald kritikk på måten Kasset og ikke Kassett er stavet på.

Dette kan enkelt forklares da min mor er 30/9 deler fransk

11/62 deler tsjetsjensk

5/108 deler vestlending

Gammel 02-04-26, 18:34   #805
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, en fantastisk boligannonse på Finn.
For det første ser man at det var ordentlig ekte Tromsø-vær den dagen bildene ble tatt. Det hagler og snør på skrå, som man kan se på bl.a. dette bildet men det hindrer dem ikke i å legge blå himmel og godværsskyer på samtlige ute-bilder.

Leiligheta er ellers ei vanlig, sjelløs blokkleilighet bygd for å tjene penger, ikke for at folk skal trives der. Megleren skal ha for å forsøke å piffe det hele opp med bildetekstene sine.

Bilde 8: Innbydende entre i et flott fargevalg. Montert garderobeskap for sesongens klær.
Entréen er som resten av leiligheta totalt fargeløs, eller gråhvit hvis det regnes som farge.

Og så kommer det bilder av det jeg kaller kjøkken med plass til sofa.
Bilde 9: Leiligheten har en gjennomtenkt og arealeffektiv planløsning, som utnytter hver kvadratmeter på en smart og funksjonell måte.

Bilde 10: Den åpne kjøkken- og stueløsningen skaper en luftig og sosial atmosfære, perfekt for både hverdagsliv og hyggelige sammenkomster.
Ja, du er jo pokka nødt til å se verten ved kjøkkenbenken hvis du er på besøk og har fått plass i to-setern.

Bilde 11: Kjøkkenet fremstår moderne og innbydende, med en praktisk utforming.
Fremstår? Så det er ikke, hm...?

Bilde 12: Her får du gode arbeidsflater, smart oppbevaring og et tidløst uttrykk som passer de fleste interiørstiler.
Kan ikke se noe til de gode arbeidsflatene, hvor er benken med litt lengde, der man kan bake ut en deig?

Bilde 13: Den åpne løsningen mot stuen gjør rommet sosialt og naturlig tilrettelagt for både hverdagens rutiner og hyggelige måltider med familie og venner.
Jadda, du sa det om sosialt istad. Man har ikke annet valg.

Bilde 14: En moderne og praktisk løsning, som gir både god plassutnyttelse og høy trivsel.
Igjen....

Bilde 15: Spiseplassen ligger fint til i forlengelsen av kjøkkenet og stuen, og danner et naturlig samlingspunkt i hjemmet.
Beklager, men større kjøkkenbord var det visst ikke plass til.

Her er forresten teksten til sluddebildet i starten:
Verandaen er et uteområde som innbyr til å nyte livet ute, med solgang som setter prikken over i-en.
Les teksten og seeee på bildet, så innbydende det er.

Nei, nå gir jeg meg. Her er hele annonsen:
https://www.finn.no/realestate/homes...kode=457934364

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-26, 20:46   #806
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel I går, 00:33   #807
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Det er noe jeg ALLTID har ønsket meg -ea-, en sjelløs plass å bo på i Tromsø. Det er en fornærmelse mot byen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:01.