|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påskekrim 2026Tror jeg er litt sensitiv, men jeg liker mye bedre Mord i sogn enn Harry Hole. Har lest Marekors for hundre år siden, men for meg blir det for mye blod og gørr. Har 3 episoder igjen, skal se ferdig, og den er spennende, for all del. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Påskekrim 2026
Disney + er inkludert i enkelte TV2 Play-pakker.
|
|
|
#43 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Påskekrim 2026Igår så jeg Shetland. Den liker jeg som vanlig.
|
|
|
#44 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Påskekrim 2026VI har sett Harry Hole og har begynt å Shetland.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#45 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Påskekrim 2026Har begynt på Harry Hole. Vet ikke helt. Klarer ikke å se forskjell på de mannlige skuespillerne, så klarer ikke å henge med på hvem som er hvem. Får også litt spader av at han som spiller Harry tydeligvis har sett for mye på Christian Bale sin Batman.
|
|
|
#47 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Påskekrim 2026Jeg synes Shetland med Douglas Henshall er bedre enn Ashley Jensen. Det har jeg syntes siden hun kom inn.
|
|
|
#48 |
|
Rockesøster
|
Sv: Påskekrim 2026Jeg er veldig fornøyd med Harry Hole, det er gøy at de har satt kjente, gode skuespillere inn i så mange store og små roller, og enig med Pøblis at Oleg er fantastisk.
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Påskekrim 2026Knøtteliten (straks 16
|
|
|
#50 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Påskekrim 2026
Ja, ikke sant det er stas med alle de norske skuespillerne som dukker opp i små og store roller underveis? I nest siste avsnitt sa jeg til Pøbelgemalen: "NÅ mangler bare Henriette Stenstrup!" - og plutselig var hun der.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#51 |
|
I mål
|
Sv: Påskekrim 2026Jeg er ingen tøffing på krim, men er så smått i gang med Harry Hole. Leste også Marekors som kom på et tidspunkt da jeg fremdeles orket lese Nesbø før mengden gørr tok av (ser at noen over her skrev akkurat det samme). Og liker at den er i Oslo selvsagt. Håper jeg klarer fullføre den. |
|
|
|
![]() |
|
|