Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips til Sicilia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-26, 08:47   #5
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til Sicilia

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Vi skal til siracusa første oktober. Jeg og min søster har leid fin leilighet i ortigia for en uke. Tar gjerne i mot tips til utflukter, restauranter med mer. Ser veldig fint ut der og gleder meg!

Vi var på dagstur til Etna, som var helt fantastisk. Fordi vi hadde ett litt blandet følge så valgte vi en som ikke gikk helt til toppen, men om alle er gode til bens ville vi definitivt sett etter en som gikk helt opp.

Og så hadde vi båttur langs kysten med badestopp og der vi kom inn i ulike grotter. det var også helt magisk og veldig anbefalt.

Turene ble organisert av de vi leide hos, så jeg har dessverre ikke noen kontaktinformasjon. Men, mange som tilbyr slike turer.

Reisefølget vårt tok toget til Taormina og likte det veldig godt. De måtte opp veldig tidlig og ta tog tre timer hver vei, så vi valgte det vekk.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.