Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

The Epstein Files

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I dag, 12:28   #39
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Epstein Files

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det har vært en stor «bevegelse» der folk har vært helt rasende på disse barna som har «fått masse penger av pedoen». De klarer ikke/vil ikke forstå at det å være nevnt i et testamente er ikke det samme som å faktisk få penger. Aggresjonen i kommentarfeltene har vært helt massivt rasende. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at de har fått en masse direkte mot seg også. Dette er krydret med det sedvanlige ap-hatet, som ofte inneholder ord som «landsforrædere», «eksekusjonspeletong» og andre herligheter. Så at det har vært grusomt å stå i for et ungt menneske, er slett ikke vanskelig å forstå.

Det er fælt, men interessant å lese hva du skriver. Jeg hadde en lang periode hvor jeg skjermet meg fra nyheter. Og FB er jeg nesten aldri inne på lengre.

Men jeg var innom der for ikke så lenge siden, og fordi at jeg nettopp hadde hørt en podcast om falske profiler på nettet (produsert av fakta.no, hvis noen husker de?) og sjekket ut noen av disse ap-haterene ("Landsforredæren Støre" etc etc) og profilen var falsk! Første profilen jeg sjekket. Da tok jeg meg en lang sjekkerunde (ok, 1 time) og fant masse falske.

Hvis det er slike ting de har fått imot seg så skjønner jeg godt at livet må ha blitt ekstremt vanskelig. (Men jeg tenker at det kanskje ikke er nrk som er hovedproblemet ...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.