|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#961 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Vi har gått fin tur i Østmarka i dag. Helt fantastisk vær nå.
|
|
|
|
#962 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
Så bra. Hoggorm er fantastisk å møte på. Jeg har gjort det to ganger i Østmarka jeg også, i skogen der jeg vokste opp og en gang i gamlehagen. I siste tilfellet løp jeg på hoggormen så den hogg meg i beinet i selvforsvar. Heldigvis var det kun et varsel, den avleverte bitt og ikke gift. Flaks der kan man trygt si. |
|
|
|
|
|
#963 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Tyrkisk grillmat med gode venner, familie og venners venner og familie. Perfekt dag.
|
|
|
#965 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Hundeutstilling (i veldig vått og kaldt vær - gruff) med kjempegode resultater, det var min først gang i ringen og hunden på 1,5 år var rimelig gira av hele settingen. :svett:
|
|
|
#966 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Tiiiiiiidlig i natt. Altså egentlig i går kveld men teknisk sett i dag var jeg godt fornøyd med at vi fikk plass til alle restene. Da har vi to elektriske kjølebokser i sving vel og merke, en som ekstra kjøleskap og en som ekstra fryser. Men alle restene er ivaretatt.
|
|
|
#967 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Igår fikk vi internett tilbake.
|
|
|
#968 |
|
kamerat
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Studentene mine! To av fire essays jeg leste i kveld var over all forventing bra!
|
|
|
#969 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Den unge damen som, da jeg reiste meg opp for å slippe henne av bussen, så direkte på meg, smilte og sa "tusen takk". Noen ganger kan korte møter med fremmede virkelig skape glede!
|
|
|
#970 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er i sommerfest-komiteen og jeg tror det blir en super sommerfest i år. Litt mye arbeid på meg og resten av arrangørene kanskje, men når tror jeg dette begynner å svinge altså.
|
|
|
#971 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Badekarbading, besøk av naboens katt (det ble kos og purr purr), en liten gåtur, prat med en ukjent person i butikken, blå himmel og sol. Og melding om at jeg likevel ikke trenger å bake kake til morgendagens jubileumsfest for en venninne. |
|
|
|
|
|
#972 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I går, på løpetime på treningssenteret. Jeg hadde mølle ved siden av en godt voksen mann, type pensjonert. Da timen var ferdig sa han "godt jobbet", og at han fikk så mye mer ut av timen med en så god makker ved siden av seg |
|
|
|
|
|
#973 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Flott dag i dag. Fint vær og lite møter, så klarte å avspasere noen timer. Har gått tur med hunden, løpt intervaller, trent core og yoga, sittet en time i sola, samt ridd begge hestene |
|
|
|
|
|
#974 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Brikkene ramla på plass i mitt favør og eg har no forutsigbarheit og kan vere trygg på stabile forhold i behandlinga i lang tid framover. Kanskje heilt til eg er i mål til og med.
|
|
|
#975 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
|
![]() |