Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #23

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel I går, 13:17   #181
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #23

Kranglete Rygg.

Gammel I går, 13:17   #182
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Har du snakket strengt til den? Sendt den olme blikk?

Jeg har pjuska på den, vaska den, tatt strømmen og dulta til den. Og ikke minst sparret med chatGPT og sendt både lydopptak og bilder dit. Forrige runde klarte jeg å få den i gang igjen, ved hjelp av chatGPT, men nå tror jeg alt håp er ute.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 13:19   #183
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Pollen. Skolen som hevder at utvidet tid til eksamen pga pollenallergi ikke er aktuelt lenger, for dagens medisiner blir man ikke trøtt av.
Nei, men, av ALLERGIEN blir man må gjerne både trøtt og nedsatt konsentrasjonsevne? Det har ikke magisk endret seg siden han gikk på ungdomsskolen? Han har legetime forå høre om han kan få noe medisiner som virker bedre da. (Men at han skal bli symptomfri ville vært en utopsik drøm...) Nettopp begynt å dryppe og spraye lillesøter også. Pollen.

Gammel I går, 13:24   #184
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan bli vanvittig trøtt av pollenallergi, så det er jo bare dustesvar fra skolen. Jeg venter og venter og venter på at bjørkepollensesongen skal gå over, sånn at jeg kan begynne å finne meg selv igjen.

Gammel I går, 13:40   #185
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

JA, definiivt dustesvar fra skolen, så han skal få legen til å skrive i legeerklæring at på tross av adekvat medsiinering blir pasienten påvirket, trøtt og konsentrasjonstfordrigner i april/mail pga pollenallergien i seg selv. Legekontoret var helt enig, det ero almentkjent at man blir tøttt av ALLERGIEN selv om om man ikke står på allergimedisiner som også virker som sovemedisin, liksom. Vi venter sånnsett på at bjørkesesonge skal gå over, men da er det andre i familien som reagerer på gress, så vi går fra det ene til det andre

Gammel I går, 13:41   #186
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Da vi søkte om utvidet tid for 10-klassingen til eksamen var pollenallergi egen box å tikke av på.
Det skolen måtte ha var legeerklæring, som ikke var eldre enn 6 måneder.
Han fikk det innvilget med engang

Gammel I går, 13:44   #187
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Da vi søkte om utvidet tid for 10-klassingen til eksamen var pollenallergi egen box å tikke av på.
Det skolen måtte ha var legeerklæring, som ikke var eldre enn 6 måneder.
Han fikk det innvilget med engang

det funket finfint på u skolen her også. Det funket derimot ikke på vgs som altså hadde et skjema hvor det på baksiden sto at allergi vanligvis ikke medfører behov for ekstra tid fordi dagens medsiner lindrer sympomer uten t man blir tørtt av dem, men legeerkløring som sier når man har plager og hvilke mesinern man gpr på (som man blir trøtt av) kan vedlegges søknad. Merkeligoppsett.

Må være skrevet av noen som ikke har pollenallergi

Gammel I går, 14:33   #188
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

det funket finfint på u skolen her også. Det funket derimot ikke på vgs som altså hadde et skjema hvor det på baksiden sto at allergi vanligvis ikke medfører behov for ekstra tid fordi dagens medsiner lindrer sympomer uten t man blir tørtt av dem, men legeerkløring som sier når man har plager og hvilke mesinern man gpr på (som man blir trøtt av) kan vedlegges søknad. Merkeligoppsett.

Høres sånn ut ja

Gammel I går, 15:02   #189
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan bli vanvittig trøtt av pollenallergi, så det er jo bare dustesvar fra skolen. Jeg venter og venter og venter på at bjørkepollensesongen skal gå over, sånn at jeg kan begynne å finne meg selv igjen.

Vi er flere. Mannen og jeg sitter og dupper i hver vår ende av sofaen hele kvelden. Vi er ikke brukendes til noen ting!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 20:10   #190
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Dette høres ut som hun på kontoret som nektet å gi meg legetime for hyperemesis, fordi hun hadde faktisk vært gravid selv tre ganger og vært kvalm.
Da ringte jeg legevakten og de la meg inn for intravenøst.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 09:41   #191
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg føler meg helt sjøsyk etter å ha vært oppe før 6, kjørt sønnen til flyplassen fordi han skal spille kamp på Østlandet, og nå venter jeg på å kjøre datteren i en konfirmasjon. Forhåpentligvis vil en tur med hundene i sol og frisk luft hjelpe litt på.

Gammel I dag, 10:08   #192
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg føler meg helt sjøsyk etter å ha vært oppe før 6, kjørt sønnen til flyplassen fordi han skal spille kamp på Østlandet, og nå venter jeg på å kjøre datteren i en konfirmasjon. Forhåpentligvis vil en tur med hundene i sol og frisk luft hjelpe litt på.

... eller å legge seg og sove litt (ville nok jeg ha gjort).

Gammel I dag, 10:30   #193
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

... eller å legge seg og sove litt (ville nok jeg ha gjort).

Jeg og.

Gammel I dag, 11:54   #194
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Samme her Kroppen kjennes utrolig tung og sliten. Vet den første uka med bjørkepollen er verst, så håper det snart roer seg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 12:20   #195
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg fungerte ikke da det var kraftig bjørkespredning her tross allergipiller, nesespray, øyedråper og kortison sprøyte. Nå som det er moderat har jeg det bedre.

Gammel I dag, 12:31   #196
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tannpine. Var hos tannlegen på tirsdag, men han var ikke sikker på hvilken tann det var. Nå er jeg HELT sikker på hvilken tann det er, så på mandag får de jammen gjøre noe med det. Har dopet meg på Paracet i godt over en uke nå. Men i forhold til gallestein så jo dette ikke noe, men kjip uansett. Og vondt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 17:35   #197
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir så irritert av diskusjoner rundt infertilitet hvor folk stadig vekk kommenterer at "det er ingen menneskerettighet å få barn". Er det i det hele tatt noen som har antydet at det er en menneskerett å få barn?

Folk er bare så dumme!

Jeg ble heller ikke i så mye bedre humør av han som gikk rundt med en megafon i Nationaltheatret-området og lydforsøplet området mens han proklamerte at Jesus lever og at Jesus snart skal komme tilbake.

Greit det. Men hvorfor trenger du å fortelle dette til alle rundt deg? Hva med å bare vente til Jesus eventuelt kommer, og så kan vi ta det derifra? Hva i alle dager mente fyren skulle skje, liksom? Eller er jeg helt ute og forstår ikke at dette er en nymotens metode for å mane Jesus til å stige ned blant oss dødelige?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.