Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 20:55   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Min man driver med veteranbilder.

Morris Minor. Synes det er en grei hobby jeg da, har han iallefall i nærheten
Ikke uten grunn han bygde garasje på 120 kvm

Men når det er sagt, etter han ble sammen med meg for 5 år siden har han ikke hatt særlig tid til å drive på
Med hus og barn og sånn
Men det blir vel! En gang.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:14   #2
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var det mye spennende
Det mest eksotiske min mann driver med, er brettseiling. Det når nok ikke opp i dette selskapet her

Gammel 04-09-07, 21:14   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åå, dette var en herlig tråd.
Her er det jeg som står for de særeste hobbyene, men det kan jeg jo vente med å fortelle om til spin-off tråden er åpnet. (Antar at noen gjør det snart, eller?)

Samboer bruker temmelig mange timer på fotball-titting hver uke/dag? Før var han flere ganger i uka og så fotball på pub sammen med kompiser, nå er han ihvertfall mere hjemme. Ellers ville han garantert spilt golf 24-7 hvis han hadde kunnet. Det er ikke en hobby, men en lidenskap.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 21:19   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Min man driver med veteranbilder.

Morris Minor. Synes det er en grei hobby jeg da, har han iallefall i nærheten

Men når det er sagt, etter han ble sammen med meg for 5 år siden har han ikke hatt særlig tid til å drive på
Med hus og barn og sånn
Men det blir vel! En gang.

tror våre kunne blitt veldig gode venner

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 08:42   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Kan han komme hit og ta en jobb?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.