|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Naken sammen med ungene?Min eldste blir snart 11 og jeg valser fremdeles naken fra rommet og inn på badet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?For meg er det forøvrig en viss forskjell på å vise bare puppene og å vise "alt".
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg dusjer sammen med T. rett som det er, og i dusjen må man vanligvis være naken.
|
|
|
#24 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Vi skal ta hensyn til det når/hvis barna synes det er pinlig at vi valser rundt nakne om morgenene. For meg blir det litt kunstig å skulle dekke seg til i sitt eget hjem.
|
|
|
#25 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Naken sammen med ungene?
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?foreløpig viser vi oss nakne for hverandre, men spørs vel når guttene blir eldre... da er det vel ikke så stas å se mamma naken lengre |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Naken sammen med ungene?jeg er oppvokst med svært avslappet forhold til nakenhet, og har et svært avslappet forhold til det.
|
|
|
#28 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Vi har ingen problemer med nakenhet. Har selv vokst opp med "åpent bad" og både jeg og mannen dusjer sammen med storesøster. Vi får heller se an saken hvis hun begynner å bli flau av sine nakne foreldre, men det tror jeg blir noen år til (hun er 2).
|
|
|
#29 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg er naken sammen med guttene mine på 4 og 6 år, men jeg sprader ikke naken foran guttene mine på 15 og 19.
|
|
|
#30 |
|
Nye muligheter :o)
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Pr dags dato er en naken mamma og pappa bare morsomt, virker det som. Storesøster sa til pappa'n her om dagen (som kom ut av dusjen):" Pappa, jeg ser tissen din. Kan jeg få ta på den?" Da satte pappa'n foten ned og sa nei, gitt
|
|
|
|
#31 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Naken sammen med ungene?Hos oss er nakenhet naturlig. Jeg prøver å vise ungene at man ikke skal skamme seg ved å være naken. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Naken sammen med ungene?For oss er det også naturlig å være nakne. Vi sover som regel nakne begge to, Lille sover kun med oss i ytterst sjeldne tilfeller, og da har vi klær på.
|
|
|
#33 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Naken sammen med ungene?LilleVenn er ikke fylt fire engang enda, så dette har ikke vært noe issue for oss. Hun ser oss ofte nakne på badet, og dusjer ofte sammen med en av oss. Både LøveMannen og jeg sover som regel med truse på, men det har vi alltid gjort |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Både jeg og Mannen valser rundt i huset uten klær stadig vekk. Ingen av ungene reagerer. Vi får se hva vi gjør om ungene skulle si at de føler seg brydd av det. |
|
|
|
#35 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg har en nudist. Hardcore nudist. Hun kommer hjem fra barnehagen og vrenger av seg klærne. Alle. Sier hun er varm. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Her i huset synes ikke gubben at man skal valse rundt naken når der er barn tilstedet (les:snuppa på 2,5 år). Jeg er vokst opp med en viss nakenhet: Døren til badet var aldri låst. Snuppa er veldig nysgjerrig på nake kropper, og står gjerne å studerer utstyret til mannen når han dusjer (hun åpner døren selv, og vi har glassdører til dusjen). Han føler seg ukomfortabel med det. Jeg dusjer med døren helt oppe, og hun valser rundt på badet. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg valser naken støtt. Ungene sier æsj. Jeg sier "deal with it". Mitt hus, jeg bestemmer. :streng:
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Naken sammen med ungene?
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Naken sammen med ungene?Her i huset er nakenhet helt naturlig. Vesla reagerer ikke på det i det hele tatt, og har også vært med på naturiststrand.
|
|
|
|
#40 |
|
flisespikker
|
Sv: Naken sammen med ungene?Jeg er absolutt ikke noen hippie og går ikke rundt naken i leiligheten, men det gjør meg ikke noe om poden skulle se meg i ferd med å stå opp eller kle på meg eller på vei ut av dusjen eller noe slikt. (Han er ikke så fryktelig interessert heller, da.) Jeg er altså ikke noen "hysterisk tildekker", men så er jeg i grunnen sjelden hysterisk i det hele tatt, da.
|
![]() |
|
|