Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Teite ting man lurer på

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 23:53   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teite ting man lurer på

Nå må jeg bare spørre om noe ekstremt lite viktig som jeg har lurt på en stund:

Jeg har merket meg at noen innlegg har smiley-URL-er til bildebaser fra andre forum enn FP, selv om smileyen finnes på FP. Dette innlegget er et tilfeldig eksempel på "fenomenet" (sjekk hoppe-smileyen). Jeg har ikke inntrykk av at de som forfatter innlegg med "eksterne" smilyer gjør noe spesielt selv som forårsaker det. Hva skyldes det? Er det noe javascript-greier i forumkoden? De underjordiske? Et komplott fra staten?

(Hm, nå ble jeg usikker på om dette her ble forståelig i det hele tatt).

Sist redigert av torsk : 11-01-08 kl 19:22. Årsak: fant en leif, bedre sent enn aldri
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 23:58   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Teite ting man lurer på

Ha, det har jeg tenkt på også. Min gjetning er at folk av og til poster samme innlegg på flere fora, og så bare kopierer de hele smæla inn fra det andre forumet.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:00   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne dro jeg rett inn fra NM: Og da fikset Firefox alt jeg trengte helt selv.

Gammel 06-09-07, 00:01   #4
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den hoppe-smilyen ligger da inne på utrykksikoner her på fp.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:02   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns ikke det var et teit spørsmål. Særlig ikke hvis jeg samtidig kan få svar på hvorfor jeg ikke klarer å legge inn bilder fra Fotoknudsen med IMG-tagger?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:02   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Den hoppe-smilyen ligger da inne på utrykksikoner her på fp.

Jo, men hvis du sjekker den nærmere i Estrellas innlegg, ser du at den ligger med img-tagg og har adresse på Englesiden.

Gammel 06-09-07, 00:03   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns ikke det var et teit spørsmål. Særlig ikke hvis jeg samtidig kan få svar på hvorfor jeg ikke klarer å legge inn bilder fra Fotoknudsen med IMG-tagger?

Fjerner du det som står etter .jpg i bildeadressen, da?

Gammel 06-09-07, 00:06   #8
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jo, men hvis du sjekker den nærmere i Estrellas innlegg, ser du at den ligger med img-tagg og har adresse på Englesiden.

Der så jeg det ja, det har jeg aldri tenkt på å se etter.

Syns forøvrig ikke spørsmålet er teit.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:07   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Fjerner du det som står etter .jpg i bildeadressen, da?

Nei, det har jeg ikke prøvd. Men det kan jeg jo prøve på. Takk!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:17   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha, det har jeg tenkt på også. Min gjetning er at folk av og til poster samme innlegg på flere fora, og så bare kopierer de hele smæla inn fra det andre forumet.

Ah, selvsagt! :klask: Litt skuffende at det var det enkle svaret som vanlig. Helt sikker på at staten eller de underjordiske ikke er involvert på en eller annen måte?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 00:23   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg denne:

Gammel 06-09-07, 00:55   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått for vane å sette knapper på de underjordiske, og gjør gjerne det nå også hvis det kan glede den uekte lofottorsken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 01:12   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ønsker meg denne:

Hva er det den prøver å uttrykke?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 01:14   #14
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg ønsker meg denne:

Den er for stor.

Gammel 06-09-07, 07:53   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg trekker svaret mitt. Selvsagt er det de underjordiske som er ute.

Gammel 06-09-07, 08:08   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er jeg som var lat. Kopierte bare innlegget som jeg skrev på Englesiden.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 20:13   #17
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hva er det den prøver å uttrykke?

Litt hånlig, undertrykket latter.

Og den domme over her er også veldig fin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.