Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da var NM en saga blott

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 07:58   #1
Left
Passiv

Standard

Da var NM en saga blott

Da er jeg forhåpentligvis snart slettet som bruker

Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 08:31   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Må ikke si sånt. Det kan bli tolket som drittslenging av andre forum som vi hever oss over her på Fp. :glorie:

Har gjort det samme btw.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 08:34   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det er fint å være både her og der inne...
- jeg får dekket ulike behov.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:24   #4
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jeg synes det er fint å være både her og der inne...
- jeg får dekket ulike behov.

Helt enig.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:25   #5
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syntes ikke det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:32   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fortsatt bruker der, men jeg tror jammen meg de er glade for at jeg ikke er særlig aktiv.

Jeg har ikke noe i mot forumet egentlig.

Sist redigert av Ru : 07-09-07 kl 09:57. Årsak: :moderert seg selv:
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 09:41   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes fremdeles det er dumt å diskutere dette her inne. :snerpe:

Jeg fulgte etter hit til FP fordi de menneskene jeg satt pris på løp inn hit, jeg har ingen problemer med NM. :deler:

Gammel 07-09-07, 09:54   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Må ikke si sånt. Det kan bli tolket som drittslenging av andre forum som vi hever oss over her på Fp. :glorie:

Det er sånt vi helst bør unngå ja. Glorien er valgfri for øvrig.

Moderatorisk hilsen Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 10:53   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drittslenging er fint.

Hva har du gjort nå da, sjugger?

Gammel 07-09-07, 11:27   #10
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg er fortsatt bruker der, men jeg tror jammen meg de er glade for at jeg ikke er særlig aktiv.

Jeg har ikke noe i mot forumet egentlig.

Tror du virkelig noen tenker over det?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 13:41   #11
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Tror du virkelig noen tenker over det?

Ryktene sier så ja.

Gammel 07-09-07, 13:46   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde det ikke vært for at jeg er utestengt en periode, så hadde jeg lest der enda.

Gammel 07-09-07, 13:53   #13
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hadde det ikke vært for at jeg er utestengt en periode, så hadde jeg lest der enda.

Har du vært rampete?

Gammel 07-09-07, 13:54   #14
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Har du vært rampete?

Ja, veldig.

Gammel 07-09-07, 13:56   #15
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Har gjort det samme btw.

Det var forsåvidt ikke ment som drittslenging, men ok

Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 13:56   #16
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Ja, veldig.

Det må nok være noe alvorlig. Terskelen der inne er jo så høy mener jeg. :nesa vokser:

Gammel 07-09-07, 13:56   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Drittslenging er fint.

Hva har du gjort nå da, sjugger?

Jeg gjør da ALDRI noe? :glorie:
Jeg bare fant ut at jeg trengte ikke å bli barnevaktet. Har blitt stor

Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 13:58   #18
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Jeg synes det er gøy der inne jeg, der er det jo faktisk noen å diskutere "bør man drikke alkohol i svangerskapet" med.
Her blir det liksom ikke diskusjon ut av slike ting.

Gammel 07-09-07, 13:59   #19
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg synes det er gøy der inne jeg, der er det jo faktisk noen å diskutere "bør man drikke alkohol i svangerskapet" med.
Her blir det liksom ikke diskusjon ut av slike ting.

Du, jeg blir så forvirret at den avataren din. Det er ikke SÅNN den skal se ut

Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 14:02   #20
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du, jeg blir så forvirret at den avataren din. Det er ikke SÅNN den skal se ut

Ja, jeg vet. Blir litt forvirret selv når jeg ser den egentlig.
Problemet var at jeg ikke fikk lov til å legge inn den jeg hadde lagret på dataen.
Den skikkelige musa, som rører på seg.
Skal prøve på en annen måte da, siden det plager deg sånn.

Emneord
unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:03.