|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Nå er faren også mistenkt, og det skal være sprik i foreldrenes forklaringer:
|
|
|
#83 |
|
Glamorøs
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)
Ja, du har fått mange barn kidnappet regner jeg med, siden du vet hvordan det er normalt å reagere?
|
|
|
#84 |
|
saftig
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Jeg innrømmer gjerne at jeg helt fra starten har vært åpen for at dette kunne vært foreldrenes gjerning, det ville i så fall vært grusomt. Og angående liklukten på klærne - husk nå på at hunder ikke er 100 % feilfrie. De markerer faktisk feil innimellom.
|
|
|
#85 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er uenig. Etter min erfaring er det utrolig hva foreldre til barn i fare mobiliserer av styrke og rasjonalitet så lenge det kan hjelpe barnet deres.
|
|
|
#86 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Det virket som det var lite fokus på foreldrene i starten.
|
|
|
#87 |
|
både her og der
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Jeg håper bare at det kommer en løsning i denne saken. Akkurat nå stiller jeg meg avventende til utviklingen i saken og orker ikke å spekulere noe mer. Det blir bare ville gjettinger. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Det er jo enda mer tragisk om det faktisk er foreldrene som har gjort det. Det vil være sykt! Er det en kidnapper så er det antagelig gjort for profitt eller misbruk. Utrolig tragisk det også, men likevel.. når foreldre dreper sitt eget barn så er det ille. Et uhell kunne man også forstått litt bedre om de ikke hadde involvert hele verden etterpå. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Foreldrene vil jo i så fall ikke være de første til å stå frem i media gråtene og fortvilte over forsvinningen, mens de selv står bak hele greia. Det har jo skjedd mange ganger før.
|
|
|
#90 |
|
Pauset
Ja.. men er det sånn så har de gjort unødvendig mye for å "finne henne". |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Nei, ingen tvil om at de har gått veldig langt, så for deres egen skyld håper jeg jo selvsagt at det ikke er de som står bak, det ville jo vært helt sinnssykt.
|
|
|
#92 |
|
weird
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=162105
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Pauset
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Er mye å stusse over ja. Jeg stusser også over at det til tross for at STORE dussører er utlovet ikke har kommet noen oppklarende tips. Det for meg sier at det umulig kan være mange involvert i forsvinningen i allefall. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Passiv
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Jo mer jeg tenker på dette (og det har jeg igrunnen gjort i hele dag - en grusom vending denne saken har tatt!) desto mindre klarer jeg å tro at foreldrene er skyldige.. Nekter å tro det, merker jeg |
|
|
|
#95 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Har dere sett www.findmadeleine.com ? For meg blir det helt utrolig at foreldrene kunne ha laget en slik side med så mange detaljer om jenta si, dersom de VISSTE at hun ikke var bortført................hvorfor gidde, liksom? |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Tja, hvorfor gidde å gjøre slik ståhei rundt det.
|
|
|
#97 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Jeg kan liksom ikke tro at det er de som har gjort det.
|
|
|
#98 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
De har jo ikke dratt søkelyset bort fra seg selv, snarere dratt det mot seg. Madeleines forsvinning vill vært glemt av de fleste om det ikke var for foreldrene. Å jobbe så målbevisst for å opprettholde fokue er jo i så falll en bønn om å bli tatt. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Pauset
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)De ville vel ikke kaste bort tid om det faktisk var sånn at hun var kidnappet? De sier jo det at hvis de ikke finner barnet innen så og så mange timer, så er sannsynligheten for at hun ikke dukker opp igjen stor osv. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Det er ikke godt å vite hva man skal tro og spekulere i i denne vonde saken, men man blir jo veldig engasjert og undrende...
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 10-09-07 kl 09:10. Årsak: endret link |
|
|
|
![]() |
|
|