Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da var NM en saga blott

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 15:34   #1
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Selvsagt.

Ja ja, da vel du nok å henge fingrene dine i.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:36   #2
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Ja ja, da vel du nok å henge fingrene dine i.

Og her mente jeg selvsagt å skrive, ja ja, da HAR vel du nok å henge fingrene dine i. :retter uten rettknapp:

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 15:37   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Hadde det vært på NM nå hadde tråden blitt stengt

LSK LSD, vet ikke hva jeg heier på, men..

Gammel 08-09-07, 18:57   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Og her mente jeg selvsagt å skrive, ja ja, da HAR vel du nok å henge fingrene dine i. :retter uten rettknapp:

Oppe til høyre, over innlegget, foran innleggsnummeret. :hjelpsom:

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 20:36   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har blitt utestengt, jeg "kranglet" forøvvrig med Nenne jeg.

Høtte?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 20:48   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~froggie~, her.

Ja, jeg synes det var noe kjent med det sure trynet ditt. En Sitron som spruter ut syrlige væsker for å fremheve seg selv.
.

Hmmmm jeg bruker en "sprut" sitron for å fremheve det søte. Og litt søtt for å fremheve det sure. En smak kan ikke brukes for å fremheve seg selv. Altså sitron kan ikke fremheve sitron

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 21:00   #7
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Tror forresten jeg har skjønt hva NM er, men har aldri vært der.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:27   #8
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Høtte?

Det var i 2005 så jeg husker ikke helt hva det var jeg gjorde, men jeg husker vagt noe om at jeg qoutet deg og forandret qouten din. Det var en tråd om noe nazimodding eller noe tror jeg. Ja åsså var jeg visst ufin mot hjelpeadmin.

Sist redigert av DM : 09-09-07 kl 09:52. Årsak: Den omtalte personen er ikke her på FP
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:30   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det var i 2005 så jeg husker ikke helt hva det var jeg gjorde, men jeg husker vagt noe om at jeg qoutet deg og forandret qouten din. Det var en tråd om noe nazimodding eller noe tror jeg. Ja åsså var jeg visst ufinmot hjelpeadmin.

Sist redigert av DM : 09-09-07 kl 09:51. Årsak: Fordi.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 22:34   #10
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Noe i den duren.

Sist redigert av DM : 09-09-07 kl 09:49. Årsak: Fordi quoten.
Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
unevnelig forum

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.