Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 01:47   #281
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

Ta en titt her for inspirasjon: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/m...icle797174.ece

Gammel 08-09-07, 01:52   #282
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

De var fine, Anne M!

Takk,de finnes i brunt også

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 02:46   #283
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Gud, så mye fint det var her.

Bare jeg blir kvitt de pokkers vannblemmene mine nå, så skal jeg starte støvlettsesongen igjen nå

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 07:35   #284
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Har vist dem tidligere i en annen tråd, men kan jo vise igjen:

Jakter på sorte støvletter i tillegg, men har ikke funnet noe med riktig utseende og riktig pris foreløpig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 09:24   #285
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Disse vil jeg ha. De er råfine på.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:39   #286
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye støvletter i dag, fra el Naturalista. Jeg kommer nok til å ha dem brettet opp, slik at de blir nesten knelange.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:25   #287
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt meg nye jeg og
De er til "utblokking" nå

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 19:28   #288
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har kjøpt meg nye jeg og
De er til "utblokking" nå

Gammel 10-09-07, 09:49   #289
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fremdeles mye lekkert her.

Sist redigert av Kula : 10-09-07 kl 10:06.
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 09:49   #290
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

http://www.bianco.com/uploads/b_prod...ure_3433_1.gif

og
http://news.bbc.co.uk/media/images/3...webgrab300.jpg

og

http://www.duckfeet.dk/produkter/3050-brown.jpg

er de jeg fant bilde av i farten.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 10:31   #291
nikki

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nye støvletter i dag, fra el Naturalista. Jeg kommer nok til å ha dem brettet opp, slik at de blir nesten knelange.

De var kjempefine,Elinblu

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 12:22   #292
Left
Passiv

Standard

Jeg har snart disse:

Jeg har også et par sånne:

Mine er bittelitt spissere, men ellers er de omtrent helt like.
De er inne på rommet mitt, og der sover lillemann, så får ikke tatt bilde

Har også et par som går helt opp til kneet, med nedbrett øverst, flate og i mykt skinn. Sorte
Ups, og jeg har visst et par lave, sorte også - nesten flate med kilehæl og ganske spisse foran.

Jeg har fullstendig skodilla, jeg bryter sammen og tilstår. Sko, og jeans

Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 12:30   #293
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

De var kjempefine! Jeg kjøpte også DM for noen uker siden:

HVOR har du kjøpt disse??
Denne typen støvletter liker jeg godt. Ikke sjanse i havet for at jeg blir "dame" noen gang, så litt tøffe, som passer til et litt røft skjørt, og jeans er min greie. Hæler over 5 cm kan jeg bare glemme. Dessuten er jeg så lang at jeg ser ut som et fyrtårn i høy sjø. Sambo er akkurat like lang som meg, så jeg kan omtrent kysse han på skallen hvis jeg bruker sko med høye hæler på - ikke stilig

Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 16:59   #294
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

De var kjempefine Guniss! Hvor har du kjøpt disse? Merke? Jeg har tykke legger, men disse så vide ut i leggen. Stemmer det?

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 22:48   #295
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

De var kjempefine Guniss! Hvor har du kjøpt disse? Merke? Jeg har tykke legger, men disse så vide ut i leggen. Stemmer det?

Hei!
Jeg kjøpte de på Mia`s her på Stjørdal..

De er ganske vide i leggen ja

Merke er for meg ukjent.. men under står det "Via - Vai" - og en H..

Gammel 15-09-07, 23:18   #296
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg slår fortsatt et slag for mine lekre smekre Biancostøvletter.

Vanvittig gode å gå i er de også.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 23:22   #297
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Og så finnes de også i ankelutgave for oss med ekstrem-legger. *tipser*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 23:33   #298
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Disse vil jeg ha. De er råfine på.

De var fine !

Gammel 15-09-07, 23:45   #299
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

HVOR har du kjøpt disse??
Denne typen støvletter liker jeg godt. Ikke sjanse i havet for at jeg blir "dame" noen gang, så litt tøffe, som passer til et litt røft skjørt, og jeans er min greie. Hæler over 5 cm kan jeg bare glemme. Dessuten er jeg så lang at jeg ser ut som et fyrtårn i høy sjø. Sambo er akkurat like lang som meg, så jeg kan omtrent kysse han på skallen hvis jeg bruker sko med høye hæler på - ikke stilig

Jeg må ha litt av begge deler. Jeg er som Bambi på glattisen, så jeg må ha noen flate støvletter også. De er forresten kjøpt på Ramona Skosalon på Grunerløkka.

Gammel 16-09-07, 22:49   #300
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

De har jeg også. Knallfine, gode å gå i, gir noen ekstra cm. eg har ikke spesielt tynne legger, men fikk satt dem på utblokkeren en halv time, så satt de fint. Veldig fornøyd.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.