Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kikki må bort!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 10:46   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikki må bort!

Jeg måtte tenke meg om noen runder før jeg tok essensen i denne diskusjonen. Det er altså avatarer, ikke venninner vi snakker om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:54   #2
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg måtte tenke meg om noen runder før jeg tok essensen i denne diskusjonen. Det er altså avatarer, ikke venninner vi snakker om.

Jeg trodde hun snakket om sin onde tvilling (seg selv, altså), og prøvde å fortelle oss at hun var full.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:56   #3
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg trodde hun snakket om sin onde tvilling (seg selv, altså), og prøvde å fortelle oss at hun var full.

Full? Jeg?

Kjenner du meg ikke bedre en som så? :snufs:

Min onde tvilling heter jo Målfrid by the way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 10:57   #4
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Full? Jeg?

Kjenner du meg ikke bedre en som så? :snufs:

Min onde tvilling heter jo Målfrid by the way.

Joda, men jeg klarte ikke å lese innlegget ditt skikkelig likevel.

Min heter Tårnfrid. Alle burde ha en, det er kjekt å ha noen å skylde på når noe går galt. Eller når man er full.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.