Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Peis eller varmepumpe?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 18:21   #1
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Peis eller varmepumpe?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ja, du kan tro jeg har nevnt det

Men det passer litt dårlig nå da..når jeg er gravid og smådårlig form.
Men men. Han må jo bare "smi mens jernet er varmt", siden han er i startgropen.

Hehe, ja gubben og eksen min importerte sammen, men de tjente ikke noe på de annet enn det lille de tok for å sette det opp, man har lov til å tjene 1000 pr mann uten å betale skatt, men det ble ikke mye til hver etter utstyr etc ble kjøpt inn for den lille monterings inntekten.

De ville ikke tjene på det heller, ville at folk skulle få en GOD og rimelig pumpe enn de kunne tilby her i norge.
Begynte med venner og familie, men så spredte rykte seg og de ble ringt ned av folk som ville ha.

Gubben ble lei til slutt ja.

Men vi fikk et elektrisk do sete med varme og spyling verd 5000 på kjøpet av firmaet vi kjøpte pumpene av da....

Den ligger pent i esken sin.
Jeg skal IKKE ha varme og spyling i stumpen.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 18:25   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peis eller varmepumpe?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Hehe, ja gubben og eksen min importerte sammen, men de tjente ikke noe på de annet enn det lille de tok for å sette det opp, man har lov til å tjene 1000 pr mann uten å betale skatt, men det ble ikke mye til hver etter utstyr etc ble kjøpt inn for den lille monterings inntekten.

De ville ikke tjene på det heller, ville at folk skulle få en GOD og rimelig pumpe enn de kunne tilby her i norge.
Begynte med venner og familie, men så spredte rykte seg og de ble ringt ned av folk som ville ha.

Gubben ble lei til slutt ja.

Men vi fikk et elektrisk do sete med varme og spyling verd 5000 på kjøpet av firmaet vi kjøpte pumpene av da....

Den ligger pent i esken sin.
Jeg skal IKKE ha varme og spyling i stumpen.

Han driver alene da. Og har planer om å kunne klare seg på dette etter hvert, men kan jo ikke si opp jobben enda.
Så vi får se.

Varme i dosetet?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.