|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Pauset
Hvor: Barteby
Vet og vet. Jeg vet ingenting sikkert i denne saken. Men åstedsgranskningen og bevissikringen har vært kritisert har vært komentert i pressen. Jeg har kunn informasjon derfra. Sist redigert av Maz : 10-09-07 kl 09:29. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Pauset
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Fant jo litt da
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/08/508248.html |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Hva slags legemiddel er det snakk om? :nysgjerrig: (Skal være forsiktig med å spekulere, men det er vel lite sannsynlig at legemiddel ble gitt alle 3 barna på grunnlag av feber/smerter samme kveld samtidig som foreldrene fant det OK å forlate rommet.)
|
|
|
#125 |
|
Pauset
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Å gi unger medisiner for å sløve dem er jo forferdelig. Men, det er jammen ikke så lenge siden en lege her tilands anbefalte foreldre å gi bilsyketabletter så de sov i bilen på ferietur. Samme greia. Du snakker reseptfrie medikamenter her. At en anestesilege gir dette og feildoserer så ekstremt tviler jeg på. I så fall må det være med overlegg. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Denne saken er bare skremmende uansett
|
|
|
#127 |
|
Etylbarbital
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Jeg finner ikke annet enn at Calpol er vanlig paracetamol?
|
|
|
#128 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
|
|
|
#129 |
|
Etylbarbital
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Nix. Har sjekket SPC. Det er vanlig paracetamol.
|
|
|
#130 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Etter alt som har skjedd og all engagsjemang fra foreldrene så føles det uvirkelig at det skulle være dem. Sist redigert av Pelen : 10-09-07 kl 10:52. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Ringskrømt
|
Jeg må ha vært veldig naiv, for jeg trodde ikke sånt var mulig, unntaksvis blant de gale og forskrudde:
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
I mål
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Helt uavhengig av hvem som er ansvarlig for forsvinningen synes jeg det er helt sprøtt å gi ungene søvndyssende medisiner (eller noe man TROR er søvndyssende) for å få dem til å sove mens man selv spiser god mat og drikker vin |
|
|
|
|
|
#133 |
|
villende
|
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Jeg må innrømme at jeg syns dette virker som politiet her griper etter halmstrå, fordi de ikke kommer noen vei på annet vis. (Velger å tro at foreldrene er uskyldige til noe annet er bevist). |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Expired
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Sitatet til Skremmeren var virkelig skremmende. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signere bare dette.Helt sykt!! |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)Jeg skjønner ikke hvordan dere greier å gjøre dere opp en mening engang jeg, om hvorvidt foreldrene er skyldige eller ikke. Jeg har virkelig ingen anelse. Forferdelig tragisk hvis det er slik, men samtidig kanskje bedre hvis hun sovnet inn etter for mye tabletter enn at fremmede har kidnappet henne og kanskje brukt henne til ting jeg ikke engang orker å tenke på. Så sånn sett håper jeg at det er foreldrene som har gjort det. Det virker jo helt utrolig, men på den annen side så er det fem milliarder ulike mennesker i verden, og det finnes folk som har gjort mer usannsynlige ting enn dette. Men tanken på at de blir mistenkt, siktet og dømt uten å være skyldige er også helt utrolig grusom.
|
|
|
#138 |
|
Ringskrømt
|
Jepp. Jeg vet ikke hva jeg tror, og nekter å gjøre meg opp en mening basert på hva media fantaserer og tror. |
|
|
|
|
|
#139 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Nå har det vært sånn at så og si alt som den portugisiske media har skrevet har vist seg å være sant (Sant som i: Politiet eller Familien selv har bekreftet påstandene etterpå). De har nok kilder rett inn i politiet. Engelsk media burde skamme seg over å være så utrolig partisk, og det meste av ting som har vist seg å være uriktig har kommet fra McCanns egen familie. De burde ha vært litt mer kritisk i valg av talspersoner.
|
|
|
#140 |
|
X First Lady
Er dette sant så finner jeg dette helt forkastelig. Samtidig så klarer jeg ikke fatte at de evnt har gitt for mye med tanke på at dette er mennesker som har kunnskaper om effekten av legemidler. |
|
|
|
![]() |
|
|