|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa | |||
Grandiosa |
![]() ![]() ![]() ![]() |
145 | 61,70% |
Nugatti |
103 | 43,83% |
Ingen av delene |
57 | 24,26% |
Er du frekk? |
12 | 5,11% |
Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av |
4 | 1,70% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
villende
|
![]() Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Spinnoff fra sykedagstråden. Kjøper dere Nugatti og/eller Grandiosa? Ja, det lurer jeg på. Sist redigert av Gaia : 10-09-07 kl 12:33. Årsak: Litt rask på labben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ikke Nugatti for det liker ingen av oss, med unntak av til kakefyll av og til da. Grandiosa kjøper vi en sjelden gang når matlysten og fantasien er på sitt laveste, men jeg foretrekker en rekke andre frossenpizzaer fremfor Grandi, egentlig.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nei. Sist gang jeg smakte Grandiosa var våren 1992. Nugatti smakte jeg sist på overnattignbesøk hos en venninne på 80-tallet.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nugatti hender det at vi spiser i ferier, så vi kjøper det kanskje 2-3 ganger i året. Kanskje blir det ny praksis på dette området nå når vi har fått barn. Grændis kjøper vi maks et par ganger i året (men andre typer ferdigpizza går det litt mer av, kanskje én gang i måneden).
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper noe kjøpepizza, men ikke Grandiosa.
![]() |
![]() |
#6 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Kjøper begge deler. Unga får nugatti på maten en dag i uka, maser ikke noe om det ellers. Innimellom blir det en grandiosa for å rekke hjemom for å spise litt før man reiser ut igjen.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Mannen spiser Grandiosa iblant, når han er sent hjemme fra jobben. Jeg spiser det veldig sjelden, og ungene er heller ikke særlig begeistret for det. Men ja - det er stort sett en grandis i frysen vår til enhver tid. Nugatti kjøper vi aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Tja, ingen av svaralternativene passet. Vi brukte å ha Nugatti som lørdagspålegg for eldstemann, men det har vi sluttet med. Nå blir det vel kjøpt sånn dann og vann. En boks hver andre til tredje måned eller noe slikt.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?
Da handler dere disse varene dobbelt så ofte som oss, men jeg haket av for begge likevel, jeg. Liker godt å være litt folkelig.
![]() |
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Mann og barn spiser av og til Grandiosa når jeg er på vift, jeg er ikke så glad i Grandi. Synes det smaker papp og spiser kun dersom jeg ikke har noe bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Eg likar ikkje nugatti og vi har ikkje hatt det i hus så lenge eg og mannen har budd saman (7 år), og grandiosa/ferdigpizza kjøper vi max ein gong i året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi liker hverken Grandiosa eller Nugatti, og kjøper derfor aldri noen av delene. (Vi pleier derimot stort sett å ha et par Dr. Oetker-pizzaer i fryseren, og spiser dem med kanskje et par ukers mellomrom - typisk som senmidag/kvelds til en eller begge oss foreldre.)
![]() |
#17 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Hender vi kjøper Grandiosa, men ikke Nugatti |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jada. Mor kjøper Nugatti og gjemmer den for poden. Det hender også at en Grandis finner veien hjem til oss.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 10-09-07 kl 12:57. Årsak: Presisering ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nugatti kjøper vi veldig sjelden, bare til spesielle anledninger. Grandiosa kjøper vi enda sjeldnere fordi jeg ikke liker det, men det hender vi kjøper annen frossenpizza.
![]() |
#20 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jada, både grandiosa og nugatti er å finne her i heimen.
![]() |
![]() |
|
|