|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa | |||
Grandiosa |
![]() ![]() ![]() ![]() |
145 | 61,70% |
Nugatti |
103 | 43,83% |
Ingen av delene |
57 | 24,26% |
Er du frekk? |
12 | 5,11% |
Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av |
4 | 1,70% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper Grandiosa et par ganger i året ca. Sist var det for å smake den nye pizzan med rømmedressingen på... Den var ikke så veldig god.
![]() |
#82 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi har nugatti i skapet. Guttene spiser det noen ganger i helgene, men de foretrekker ofte havregryn, smeltaosteskiver eller annet de forbinder med helgefrokostsnask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ingen av delene her. Når jeg ammet måtte jeg ha nugatti, men etter ammeperioden var det slutt. Ungene skulle nok gjerne hatt det, men jeg synes ikke de trenger å smøre sjokolade på brødskiva. |
![]() |
![]() |
#85 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nugatti kjøper jeg aldri, men det hender det kommer en Grandiosa i huset.
![]() |
#86 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nei, ingen av delene.
![]() |
#87 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nugatti hver helg og grandis minst en gang i måneden.
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ingen av delene.
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nugatti liker ingen her i huset, så det har vi aldri.
![]() |
#91 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Nei, jeg kjøper ingen av delene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?En og annen Grandis finner veien til susseheimen i løpet av året, mens nugatti er forbeholdt juleferien.
![]() |
#93 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Kjøper og kjøper, hva er kjøper? Jevnlig eller har kjøpt ved en anledning? Jeg kjøper en Grandis i skuddåret, men Nugatti har jeg aldri kjøpt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
frakoblet
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Grandiosa tror jeg ikke vi har hatt her på flere år, det smaker jo bare drit. Nugatti, derimot. Det har vi en boks av i ny og ne. Den varer i flere måneder.
![]() |
#95 |
villende
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Kjøper er kjøper, om det er hver uke eller en gang i skuddåret. Poenget var å finne ut om FPerne i det hele tatt kjøper Nugatti og/eller Grandiosa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Jeg kjøper grandiosa, men spiser ikke selv, lille får det imidlertid innemellom når vi kommer sent hjem.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Ferdig!
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
ræv med ører
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Vi kjøper begge deler. Nugatti og Grandiosa er det egentlig bare mannen som spiser, jeg sverger til Sjokade og Dr. Oetker.
![]() |
#100 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?Ingen nugatti, men mannen spiser avogtil grandis. Vi har spesial kost og må lage det meste fra bunnen av. Det hender jeg stirrer lenge på den osten på toppen, men da går det i puppen og det går ikke bra!
![]() |
|
|