Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Kjøper du Nugatti og/eller Grandiosa
Grandiosa 145 61,70%
Nugatti 103 43,83%
Ingen av delene 57 24,26%
Er du frekk? 12 5,11%
Jeg kjøper selvfølgelig kun økologiske produkter og lager alt fra bunnen av 4 1,70%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 235. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-07, 17:27   #81
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Vi kjøper Grandiosa et par ganger i året ca. Sist var det for å smake den nye pizzan med rømmedressingen på... Den var ikke så veldig god.

Nugatti liker ikke jeg, så det kjøper vi aldri (jeg står for 99% av handlingen her i huset). Eller forresten sist jeg var utenlands kjøpte mannen det, men etter at jeg nektet han å gi det til avkommet er den gjemt innerst i skapet

Gammel 10-09-07, 17:31   #82
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Vi har nugatti i skapet. Guttene spiser det noen ganger i helgene, men de foretrekker ofte havregryn, smeltaosteskiver eller annet de forbinder med helgefrokostsnask.

Grandis kjøper jeg en sjelden gang. -Ikke vanlig grandiosa, men av de litt mer stasha utgavene. Vi er veldig glade i pizza her i huset, men det er jo mye bedre, og nesten like raskt å smelle sammen en hjemmelaget calsone i stedet for kjøpepizzaen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:43   #83
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Men, selv liker jeg ingen av delene.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:48   #84
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ingen av delene her. Når jeg ammet måtte jeg ha nugatti, men etter ammeperioden var det slutt. Ungene skulle nok gjerne hatt det, men jeg synes ikke de trenger å smøre sjokolade på brødskiva.

Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 17:49   #85
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Nugatti kjøper jeg aldri, men det hender det kommer en Grandiosa i huset.

Gammel 10-09-07, 17:52   #86
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kjøper dere Nugatti eller Grandiosa?

Nei, ingen av delene.
Det er da virkelig ikke godt engang.

(mer å betegne som rene giften her i huset )

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 18:06   #87
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nugatti hver helg og grandis minst en gang i måneden.

Ungene spiser ikke annet i helgene.. Men grandis liker de ikke. Det er til mor

Gammel 10-09-07, 18:07   #88
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen av delene.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:33   #89
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nugatti liker ingen her i huset, så det har vi aldri.
Grandiosa derimot. Nam!

Gammel 10-09-07, 19:34   #90
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Nugatti - nei (men det hender at Mannen slår til med en Sjokonøtt), Grandiosa - definitivt ja.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:35   #91
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Nei, jeg kjøper ingen av delene.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 19:40   #92
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

En og annen Grandis finner veien til susseheimen i løpet av året, mens nugatti er forbeholdt juleferien.

Gammel 10-09-07, 20:00   #93
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper og kjøper, hva er kjøper? Jevnlig eller har kjøpt ved en anledning? Jeg kjøper en Grandis i skuddåret, men Nugatti har jeg aldri kjøpt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:03   #94
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grandiosa tror jeg ikke vi har hatt her på flere år, det smaker jo bare drit. Nugatti, derimot. Det har vi en boks av i ny og ne. Den varer i flere måneder.

Kanskje den er gammel?

Gammel 10-09-07, 20:22   #95
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper er kjøper, om det er hver uke eller en gang i skuddåret. Poenget var å finne ut om FPerne i det hele tatt kjøper Nugatti og/eller Grandiosa.

Dessuten ser jeg at det er hele fem personer som lurer på om jeg er frekk? Og jeg tar gjerne i mot forklaringen på at man har krysset av for det valget.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 20:31   #96
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøper grandiosa, men spiser ikke selv, lille får det imidlertid innemellom når vi kommer sent hjem....

Nugatti kjøper jeg aldri, men vi har det i hus fordi mannen har kjøpt det..

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:22   #97
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ja.
Men svært sjelden. Ungene spiser Nugatti i ferier og helger innimellom. Nesten julaften hver gang det kommer i hus.
Grande spiser jeg kun hvis jeg må, og det er sjelden. Sambo derimot synes Grande er helt OK.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:27   #98
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Grandi kan være _veldig_ godt visse søndags ettermiddager. (Men det har blit mindre av de, gitt!)

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:35   #99
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøper begge deler. Nugatti og Grandiosa er det egentlig bare mannen som spiser, jeg sverger til Sjokade og Dr. Oetker.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-07, 21:35   #100
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen nugatti, men mannen spiser avogtil grandis. Vi har spesial kost og må lage det meste fra bunnen av. Det hender jeg stirrer lenge på den osten på toppen, men da går det i puppen og det går ikke bra!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.