|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Når man tar uspesifisert reise. Kan man da komme på andre hoteller enn hva arrangøren har i sin katalog?
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Ja, det kan man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Du kan havne på helt andre steder, men det er vel mulig da og "kjøpe seg opp". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Vi reiste uspesifisert med Star Toue en gang, og ble plassert på et pensjonat på prærien som ikke stod i noen katalog.
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?
Vet aldri hva man får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
På farten igjen
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Stemmer som det står over at du risikerer å komme på steder som ikke står i katalogene, og som er under vanlig standard uten noen faciliteter.
![]() |
#7 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?En kollega reiste uspesifisert sist helg og havnet på 4-stjerners hotell på Alcudia. Vet ikke hvilket selskap det var, men det bør være gode muligheter nå
![]() |
![]() |
#8 |
I farta!!
|
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Eg og mannen reiste uspesifisert i -95 og kom på ein plass og eit hotell som ikkje stod på nokon av dei norske operatørane sine sider.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Har reist uspesifisert mange ganger, og stort sett har vi vært veldig heldige. På Lanzarote f.eks - havnet vi i 2 roms på det som da var Vingsenteret på øya. Naboene i ettromsen ved siden av, hadde betalt over dobbelt så mye for turen sin som oss |
![]() |
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Restplasser - er man garantert til å komme til noen av reiseselskapets hoteller?Mannen har reist uspesifisert to ganger og fått kremplasser begge gangene. Jeg vil ikke pga prinsen - og mannen mener jeg er ei stor pyse!
![]() |
|
|