Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg dåner, FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 10:24   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg dåner, FrP

Det spiller egentlig ingen rolle om dem er imot den kulturhuset. Kulturhuset er bestemt at det skal bygges. Barnehagen som lå der skal rives ned. Det har jo så klart blitt bygd helt ny barnehage da med samme navn som den som skal rives ned. Så det er jo ingenting å være sur for.

Jeg synes det er helt topp med kulturhus. Det er trossalt ingenting å finne på her. Ikke engang en svømmehall eller annet å finne på med barn/ungdom. Så det er jammen på tide at dem begynner å lage noe for folkene som bor her.

Gammel 11-09-07, 10:26   #2
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg dåner, FrP

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Det spiller egentlig ingen rolle om dem er imot den kulturhuset. Kulturhuset er bestemt at det skal bygges. Barnehagen som lå der skal rives ned. Det har jo så klart blitt bygd helt ny barnehage da med samme navn som den som skal rives ned. Så det er jo ingenting å være sur for.

Så det har altså blitt bestemt? Det er jo flott!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.