|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
trøtt
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begår
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feilene nybakte foreldre begårStakkar søsteren min skal bli mamma for første gang i februar.
|
|
|
#23 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begårHmm her kommer tilståelsen:
![]()
|
|
|
#24 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begårHolde babyen unna virus og bakterier?
|
|
|
#26 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begårJeg har aldri vekket sovende babyer for å gi dem mat, selv om de ganske fort sov endel timer i strekk om natten. Så lenge de vokser og trives kan jeg ikke fatte at det skal være nødvendig. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Feilene nybakte foreldre begårLindboe ser også at mange nybakte foreldre stresser for mye, de skal på babysvømming, barnesang, barselgruppe osv. - Det har en tendens til å gå for langt i foreldrenes favør, for det er jo de som har mest glede av dette. Det er viktig å roe seg ned og kose seg med babyen. Man blir ikke dårlige foreldre av den grunn, sier hun. Enig her! |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begårJeg skjønner jo at man ikke bør putte nyfødte opp i en bakteriesuppe, men av og til har man ikke valg. Jeg kan jo alltids spørre meg selv om det at jeg måtte ut og handle, måtte ta offentlig transport, måtte hente og levere i bhg og på skole fra Iben var 3 dager gammel, er årsaken til at hun ble smittet av kikhoste, men hva hjelper vel det.
|
|
|
#30 |
|
Epikur
|
Alle mødre er gode mødre og di såmm sir no annet er perkfete blærette bedrevitere!
|
|
|
#31 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begårJeg er veldig uenig i Skremmerens påstand.
|
|
|
#33 |
|
Epikur
|
Jeg håper og tror Skremmern tuller. Men man vet jo aldri med den godeste Skremmern.
|
|
|
#34 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feilene nybakte foreldre begårIngen umiddelbar fare for overstimulering av babyar i vår kommune. Ingen kjøpesenter, ingen kafé, ingen treningssenter, ingen babykino, men no skal me få babysang
|
|
|
#35 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begår |
|
|
|
|
|
#36 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feilene nybakte foreldre begårLillemor har sovet hele natten siden hun ble født. Er 4 mnd og veier 9,2 kg
|
|
|
#40 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Feilene nybakte foreldre begårSover unger, altså? Merkelig, der må foreldrene gjøre et eller annet feil.
|
![]() |
|
|