Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima Kiddo?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 13:19   #1
Left
Passiv

Standard

Reima Kiddo?

Noen flere som har sett på denne?
Jeg syntes den virket veldig tykk, minnet meg nesten om bevernylon men det er mulig den er kjempefin?
Anyone?

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 13:31   #2
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reima Kiddo?

Liker navnet, altså

Kiddo er det som het Buller & Bång tidligere. Jeg har sett dem i butikken, men ikke veldig nøye.

http://www.reima.fi/nb/products/group120.aspx

Gammel 12-09-07, 10:22   #3
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Tror det er "Buller & Bång" som har byttet navn, men er ikke helt sikker.

Jeg hadde iallfall "Buller & Bång" dressen i fjor og er sånn passe fornøyd.
Den koster vel ca 500? og til den prisen syns jeg flere andre dresser er bedre.

Gammel 12-09-07, 11:11   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har buller og bång-dressen. Det er en bevernylondress og den beste dressen vi har hatt til iskaldt vær. Den vanlige vinterdressen fra Reima er mye bedre i slapsevær, men denne er veldig slitesterk og er en skikkelig god dress på vinterdager kaldere enn minus 3.
Storebror har brukt denne masse gjennom 2 vintre og det synes knapt. Reimatec-vinterdressen er brukt en halv vinter og den tror jeg ikke blir noe arveplagg for å si det sånn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 11:22   #5
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg så den i butikken for noen dager siden, og fikk høre at det var den tidligere Buller & Bång.

Jeg syntes de var tykke, det ser ut som stoffet kommer til å suuuuge vann til seg (kan hende det inntrykket mitt er feil) og ganske stygge i farge og design. Jeg syntes ikke den kjentes som bevernylon i det hele tatt, egentlig. Hvis jeg ville lett etter noe i samme prisklassen ville jeg heller gått for en Reflexdress, tror jeg.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 11:24   #6
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den suuuuuger ikke vann

Sammenlignet med andre vinterdresser som ikke heter Troll og Reimatec har det vært den tørreste dressen vi har hatt.

Gammel 12-09-07, 11:25   #7
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Liker navnet, altså

Kiddo er det som het Buller & Bång tidligere. Jeg har sett dem i butikken, men ikke veldig nøye.

http://www.reima.fi/nb/products/group120.aspx

Jøss, der sto det at prisen var 899.-.

Gammel 12-09-07, 11:27   #8
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den suuuuuger ikke vann

Sammenlignet med andre vinterdresser som ikke heter Troll og Reimatec har det vært den tørreste dressen vi har hatt.

Godt å høre! Men i produktbeskrivelsen står det ingenting om vannavvisende bortsett fra nedre del av dressen. Jeg syntes bare ikke den virket som om man kan bade i snøen i timesvis med den. Men til denne prisen antar jeg at den ikke er så verst.

Gammel 12-09-07, 11:27   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Buller & Bång kikket jeg på en gang, og de virket veldig tunge syns jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-07, 11:30   #10
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Godt å høre! Men i produktbeskrivelsen står det ingenting om vannavvisende bortsett fra nedre del av dressen. Jeg syntes bare ikke den virket som om man kan bade i snøen i timesvis med den. Men til denne prisen antar jeg at den ikke er så verst.

Den er ikke en dress å bade i slaps med. Til det formålet har jeg vel bare inntrykk av at Reimatec og Troll holder. Å bade i minusgradersnø går veldig fint. Jeg hadde ikke anbefalt denne dressen til Bergen/Stavangervintre.

Gammel 12-09-07, 11:33   #11
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Buller & Bång kikket jeg på en gang, og de virket veldig tunge syns jeg.

Den er tyngre enn tec, men når tempen passerer minus 10 trenger man ikke så mye under som man trenger under en tec-dress. Den er også mye mer solid på is og skare, noe som skader de andre dressene veldig kjapt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.