Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor var du, og hva gjorde du da ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-07, 10:47   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...

Jeg gikk på barneskolen da Kong Olav døde, og det jeg husker er at jeg undret veldig på hvordan voksne mennesker (og noen barn i min omgangskrets) kunne ta dette så tungt. Jeg fikk vite det ved frokostbordet på morgenen, og jeg husker vi tente lys og sang sanger i 1. time på skolen. Det berørte meg egentlig ikke så veldig at Kongen var død, men å se hvordan andre reagerte gjorde ett eller annet med meg.

11. september 2001 var jeg på jobb. Jeg jobbet i en butikk som solgte TV-er og annet slikt utstyr, og det summet skikkelig gjennom butikken da det første tårnet ble truffet. Folk stimlet sammen ved TV-apparatene, og etterpå var det en kjemperar stemning både blandt kundene og de ansatte.
Man klarte ikke lenger å tro at det var et uhell (etter tårn2 var truffet), men ingen ville liksom si det de tenkte heller.
Jeg var litt redd de nærmeste dagene. Eller, ikke redd, men veldig betenkt. Jeg grublet mye på verden og hvordan ting ville bli.

Alt det andre du nevner gjorde tydeligvis ikke like stort inntrykk, for jeg husker verken hvor jeg var eller hva jeg følte omkring det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.