|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Alexsander Kielland - Jeg hadde vært på pizzabar og hørte nyheten i taxien på vei hjem.
![]() |
#42 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...Jeg tror jeg faktisk husker best dagen da Alexander Kielland vippet rundt.
![]() |
#43 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1) Husker ikke akkurat hvor jeg var, men husker veldig godt ulykken |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...
Ja, det gikk virkelig inn på meg, for den hadde jeg tatt mange ganger selv, og det var ikke lenge siden sist heller. Det var en ordentlig gufsete opplevelse.
![]() |
#46 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...Hvor var du, og hva gjorde du da...
![]() |
![]() |
#47 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1: Var 11 år da det skjedde, og jeg husker ulykken, og at det var masse på tv omkring ulykken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...Da Brå brakk staven (i 1982) fulgte hele familien med på TV (:sportsiddjåter
![]() |
![]() |
#50 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1.AK ulykken husker jeg ikke så mye fra..
![]() |
#51 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1. Da Alexander Kielland gikk rundt var jeg i Stavanger hos en eller annen familie sammen med mamma. Bodde i Ryfylkefjorden - var lita jente og aner ikke hvorfor vi var der vi var - men jeg husker veldig godt stemningen. Sørgemusikk på radioen og et grusomt alvor. Glemmer det aldri. |
![]() |
![]() |
#52 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1. Aleksander Kielland gikk rundt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da ...1. Jeg var ganske ung da ulykken skjedde, men det gjorde inntrykk. Husker en avisoverskrift med tallene 123 (som antakelig var antallet døde) og et bilde av plattformen. |
![]() |
![]() |
#54 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor var du, og hva gjorde du da...1. Aleksander Kielland gikk rundt?
![]() |
|
|