Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er dine beste, dyre kjøp?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 15:01   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Hva er dine beste, dyre kjøp?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Buggisen! Helt klart, beste som finnes i vogner.
Og zapp'en er genial som trille til større barn.

Helt enig ang. Bugaboo! Helt klart beste vogn som finnes.

Men Zapp'en.... Vi kjøpte den fordi vi ville ha en god reisetrille, som var liten og lett, men jeg merker allerede etter 1 måneds bruk at jeg irriterer meg over at jeg ikke kan legge ned ryggen, at den er utrolig vanskelig å slå opp (må rett og slett sette den opp ned og hale og dra i den ene stanga under for å få den på plass, mens ekspeditøren som solgte oss den bare brukte foten....), den er ikke regulerbar i høyden (noe som plager mannen min som er 2 meter høy). Den er liten og lett og det er vel det eneste positive jeg kan se med den...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.