|
|
#321 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jordmødre
det var det jeg trodde, men i ammetåka mi er jeg alltid litt usikker på om jeg klarer å formidle det jeg mener.
|
|
#325 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jeg fikk guttene mine i Drammen, og jeg opplevde det ikke som noe problem at barna sov på vaktrommet. Begge guttene sov på vaktrommet første natta, slik at jeg skulle få hvile ut etter fødselen.
|
|
#326 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: JordmødreBle veldig rare farger på nett tven.. hm... |
|
|
|
|
#327 |
|
trøtt
|
Jeg fikk sette fra meg gutten emine noen timer om nettene jeg også slik at jeg kunne få sove litt. ... men jeg hadde jo ks, så det kan hende det stiller seg litt annerledes.
|
|
#328 |
|
Kidding, right?
|
Sv: JordmødreIkke lystgass på Sykehuset Buskerud pga dårlig ventilasjon ja.
|
|
|
#329 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: JordmødreJeg ble tilbudt lystgass da jeg fødte i Drammen. Jeg husker ikke om det var i 2001, da jeg fikk Vår, eller om det var i 2003 da jeg fikk Storebror.
|
|
#330 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: JordmødreBegge mine sov på vaktrommet første natta.
|
|
#331 |
|
I farta!!
|
Det gjorde storebror og, brakk seg og gulpa mykje hvertfall. Men ikkje mykje hjelp å få nei.
|
|
#332 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Det gjorde de på Aker også. I gamledager mens det ennå være fødeavdeling der. |
|
|
|
|
#333 |
|
Protonterapeut
|
Samme som de har gjort på Haukeland.
|
|
#334 |
|
Absolut ateist
|
Sv: JordmødreJeg trodde ikke jeg skulle overleve uten lystgass, siden jeg hadde den som siamesisk tvilling under første fødsel, men det gikk jo fantastisk bra uten.
|
|
#335 |
|
Textrovert
|
Sv: JordmødreLystgass er oppskrytt. Jeg ble nesten påtvunget lystgass ved første fødsel, men jeg hatet det, så etter mye mas slo de den heldigvis av. Jeg fødte nr. 2 på Bærum akkurat i ombyggingsperioden, og det var mange som var fortvilte over at de i denne perioden ikke tilbød lystgass. Jeg var derimot overlykkelig, for da slapp jeg maset. Ikke det at det ble noe tema, jeg rakk ikke å komme meg på fødestue en gang og fødte på det såkalte badet (hva heter egentlig de rommene da?)
|
|
#336 |
|
Absolut ateist
|
Sv: JordmødreDe heter *inn og bli sjekket og sendt enten hjem eller på fødestue-rommene*.
|
|
#337 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: JordmødreI Skien har de en fødestue med lystgass. Da jeg fødte sist hadde jeg først en fødestue uten lystgass, men med en gang lystgasstua ble ledig fikk jeg flytte over dit. - Ikke at det hjalp noe, for man måtte bruke en skrekkelig, bråkete og ubehagelig maske/maskin, som bare forstyrret og fikk i hvert fall meg helt ut av fødselsfokus. Lystgass var gøyere før. |
|
|
|
|
#339 |
|
Passiv
|
Sv: JordmødreI dag er det nettmøte med jordmor Liv-Unni. http://www.nrk.no/programmer/tv/jordmodrene/1.3380382 |
|
|
#340 |
|
Absolut ateist
|
Sv: JordmødreSendt inn spørsmål:
![]() |
|
|