Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du vet du er mamma når ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 22:08   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du vet du er mamma når ...

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

....du tar på boxer på mannen på soverommet og sier hade tissemannen....

Gammel 13-09-07, 22:45   #22
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

... Når du tar deg selv i å gå og synge en barnesang i butikken... og barna ennå er i barnehagen.

Et tvilstilfelle. Er hun mamma? Eller førskolelærer?

:kjenner seg igjen selv om barna er store:

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 22:47   #23
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Når du har en våt siklesmekke i lomma, sammen med den USB-dingsen fra jobben. USB-dingsen du ikke husker navnet på, man blir jo trøtt av å være mamma.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:13   #24
Left
Passiv

Standard

Du vet du er mamma, når du ser primflekken på buksa, og tenker at fargen var jo ikke så ille?
Og at du sjelden kler på deg før ungene er HELT ferdig med frokosten

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:35   #25
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

...når du må sniktitte i sidespeilet på en bil ute på gaten for å sjekke om du sminket begge øynene.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 00:34   #26
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

kjenner meg igjen i mange her ja..

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 07:48   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Når du rufser den lille kollegadamen din i håret når hun passerer i gangen.

Hvor liten er den kollegadamen egentlig?

Gammel 14-09-07, 08:06   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvor liten er den kollegadamen egentlig?

He, he... Nå tenkte jeg å si at hun i hvertfall ikke er sånn barneliten, men hun er jo ikke høyere enn stesnuppa, så jeg regner med hun er rundt 1.50.
(Jeg er over 1.80, så det blir litt forskjell).

Heldigvis lo hun. Og heldigvis var hun ikke en slik som bruker timer foran speilet om morgenen for å lage den perfekte frisyre.

Gammel 14-09-07, 09:36   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

He, he... Nå tenkte jeg å si at hun i hvertfall ikke er sånn barneliten, men hun er jo ikke høyere enn stesnuppa, så jeg regner med hun er rundt 1.50.
(Jeg er over 1.80, så det blir litt forskjell).

Heldigvis lo hun. Og heldigvis var hun ikke en slik som bruker timer foran speilet om morgenen for å lage den perfekte frisyre.

skulle likt å være der. Jeg "fryktet" litt for at jeg også er pitteliten med mine 1,62 for deg men jeg slipper kanskje unne Forøvrig har jeg sikkert mest syntes det har vært litt koselig jeg da - hårpjusk er vel ikke å forakte.

Forøvrig vet jeg at jeg er småbarnsmor fordi jeg har flere småbiler enn sminke i veska mi...

Gammel 14-09-07, 09:39   #30
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Gammel 14-09-07, 09:47   #31
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Takk for en god latter!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:47   #32
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Jeg vugger kattene når jeg bærer dem

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:48   #33
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Når du vugger handlevognen og håper blomkålen snart tar seg en lur.

Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:50   #34
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

... Når du tar deg selv i å gå og synge en barnesang i butikken... og barna ennå er i barnehagen.

Det har jeg altfor ofte .

Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:53   #35
Honey
Aktiv

Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

...det første du ser når du våkner er Mekke-Mikkel, Jesper og Dan på nattbordet.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:43   #36
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når du har levert ungene i barnehagen, kjører en halvtime til jobb og er nesten fremme før du oppdager at du har hørt på (og sunget med) Mumie-plata...

Når du stiller opp på din kontorjobb, med søte, blomstrete hårspenner og rosa hårstrikk som ikke matcher ditt svarte antrekk.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:58   #37
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Du vet du er mamma når du pakker opp toalettsakene på hotellet, og oppdager at du har tatt med deg tannkremen Colgate Smiles!

: pusser tenner:

Eller når du kjøper deg ny tannkrem etter å ha mistet din egen i sikkerhetskontrollen, og insisterer på å ta en med bilde av Postmann Pat.

Gammel 14-09-07, 11:12   #38
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... når man endelig skal reise alene og er en time for tidlig ute til flyet, og man iler fornøyd til kaffebaren og kjøper kaffe og et blad og nesten mister flyet fordi man koser ser sånn.

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 14-09-07 kl 11:19.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:39   #39
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Eller når jeg:
* Går inn i heisen - alene - og lurer på hvem sin tur det er til å trykke på knappen
* Bruker usannsynlig mye tid på å lure på hvordan jeg skal få banan ut av de små hullene på telefonen
* Funderer på eksakt hvor mange kilo med sand det egentlig går an og dra med seg inn i en helt vanlig personbil. Og at man er livredd for at noen har med seg frø eller løk av noe slag inn i bilen - det kan jo slå rot...
*Kommer jeg NOEN GANG til å få sitte på do i fred ???
*Stadig vekk finner Matchboxbiler sirlig lukeparkert mellom gulosten og kaviartuben i kjøleskapet

JA ! det er mange små gleder ved å være mamma og jeg elsker det !

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 13:16   #40
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Når man endelig er alene hjemme en natt og går for å sjekke til barna når man legger seg. Jøss hvor er ungene!!

Når du plutselig drar opp et playmosverd fra jakka midt i et jobbinntervju.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.