Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Madeleines mor mistenkt (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 23:11   #381
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Madeleines mor mistenkt (VG)

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg tror nok ekspertene vet langt mere om DNA enn noen av oss her inne.

De er tydeligvis ikke enige da, ekspertene. Det var det jeg prøvde si.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:13   #382
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg ikke lest alle de foregående innleggene, så argumentene mine har sikkert blitt brukt før, men pytt:

Jeg kan overhodet ikke forstå hvordan de har klart å ta livet av jentungen, gjemme liket - det er varmt i Portugal, de må ha hatt tilgang på en fryser - for så etter 25 dager, mens verdenspressen pustet dem i nakken, putte liket av jentungen i bagasjerommet på bilen for så å dumpe det et sted hvor det ennå ikke er funnet...

Jeg klarer bare ikke se at de kan ha gjort det.

Sist redigert av Inagh : 13-09-07 kl 23:35.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:17   #383
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Dette minner meg om den samme saken som var i Tyskland(?) Jenta som ble kidnappet og fanget og bodde der helt til hun ble 18 år. Moren hennes ble også beskyldt for å ha drept jenta si.

Historien gjentar seg...

Gammel 13-09-07, 23:18   #384
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det vet du ikke da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:25   #385
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må få signere inagh her jeg, dette blir nesten for utrolig. Må nesten avvente før jeg synser noe mer nå, jeg håper virkelig saken får en krystallklar oppklaring

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:31   #386
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Må få signere inagh her jeg, dette blir nesten for utrolig. Må nesten avvente før jeg synser noe mer nå, jeg håper virkelig saken får en krystallklar oppklaring

Det håper jeg og! Men ser vel ærlig talt for meg en drakamp med synsing og bevisføring hit og dit og stor usikkerhet og tvil rundt alt.
Om de er skyldige håper jeg påtalemakten har solide bevis! Er bevisene så tynne at de blir frikjent vil vel tvilen henge over saken til evig tid. Dersom hun ikke blir funnet, da.

Det håper jeg virkelig hun blir!

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 23:59   #387
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tenker også som Inagh her!

Det er forferdelig om de skulle bli uskyldig dømt, og samtidig miste omsorgen for tvillingene sine.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 01:19   #388
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ser i VG nå der de forteller fra dagboken til moren, at hun har følt seg tappet for krefter og helt alene om den daglige omsorgen for de tre små barna. Jeg tenker at dersom det er moren som er skyldig, så har det skjedd en ulykke der hun i fortvilelse har gitt for mye medisin eller mistet besinnelsen. ER det tilfelle, så skjønner jeg nesten ikke hvordan hun har klart å ikke bryte sammen å tilstå.

Det synes jeg blir litt søkt å henge seg opp i. Jeg kunne like gjerne ha skrevet det i frustrasjon. Det betyr ikke at jeg kunne tatt livet av barna mine.

Gammel 14-09-07, 09:37   #389
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det synes jeg blir litt søkt å henge seg opp i. Jeg kunne like gjerne ha skrevet det i frustrasjon. Det betyr ikke at jeg kunne tatt livet av barna mine.

Jeg tror jeg ble litt misforstått med det innlegget, jeg, du og mange andre kunne skrevet noe lignende, det er selvfølgelig ikke et bevis på at hun har drept barnet sitt, absolutt ikke. Alle mine andre innlegg viser vel også at jeg har store problemer med å forstå at hun/de er skyldige slik portugisisk politi mener.

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 14-09-07 kl 09:46.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:41   #390
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå har jeg ikke lest alle de foregående innleggene, så argumentene mine har sikkert blitt brukt før, men pytt:

Jeg kan overhodet ikke forstå hvordan de har klart å ta livet av jentungen, gjemme liket - det er varmt i Portugal, de må ha hatt tilgang på en fryser - for så etter 25 dager, mens verdenspressen pustet dem i nakken, putte liket av jentungen i bagasjerommet på bilen for så å dumpe det et sted hvor det ennå ikke er funnet...

Jeg klarer bare ikke se at de kan ha gjort det.

Helt enig!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:19   #391
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Portugisisk politi skal ha funnet spor av beroligende medisiner, fra kroppsvæsken som ble funnet i bagasjerommet til leiebilen.

http://www.nettavisen.no/verden/article1334882.ece

Er foreløpig avventende til teorien.
Jeg fatter ikke hvordan mor eller far med viten og vilje har gitt henne dødelige dose sovemedisiner (de er jo leger).
Det er nesten sånn at da vil jeg heller tro at hun har knasket i seg resten av pillene selv, Maddie altså.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:31   #392
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Portugisisk politi skal ha funnet spor av beroligende medisiner, fra kroppsvæsken som ble funnet i bagasjerommet til leiebilen.

http://www.nettavisen.no/verden/article1334882.ece

Er foreløpig avventende til teorien.
Jeg fatter ikke hvordan mor eller far med viten og vilje har gitt henne dødelige dose sovemedisiner (de er jo leger).
Det er nesten sånn at da vil jeg heller tro at hun har knasket i seg resten av pillene selv, Maddie altså.

Det er jo godt mulig, når ingen fysisk sjekket dem på flere timer. Hvis hun hadde knasket dem i seg og dødd, så nytter det lite å lytte utenfor døren om noen skriker eller ikke. Men- hvorfor ha med seg sovemedisin på ferie?

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:33   #393
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Men- hvorfor ha med seg sovemedisin på ferie?

Fordi man vil kunne gå ut og drikke og kose seg mens ungene garantert sover. Nei, jeg synes ikke det er ok, jeg synes slikt er forkastelig.

Gammel 14-09-07, 11:34   #394
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

... Men- hvorfor ha med seg sovemedisin på ferie?

Slik at mor og far kan sitte uforstyrret og kose seg med mat og vin (i mengder).
Jeg er fortsatt sjokkert over at foreldre gjør slikt.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:34   #395
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men- hvorfor ha med seg sovemedisin på ferie?

Det er greit at man ikke skal gi barna sine sovemedisin, mend et får da være måte på med mistenkeliggjøring! Det finnes haugevis av gode grunner til å ha med seg sovemedisin til seg selv på ferie.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:36   #396
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er greit at man ikke skal gi barna sine sovemedisin, mend et får da være måte på med mistenkeliggjøring! Det finnes haugevis av gode grunner til å ha med seg sovemedisin til seg selv på ferie.

Ja det finnes gode grunner til å ta med seg sovemedisin til seg selv. Men veier derfra til å gi dette til sine egne barn er laaaaang.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:38   #397
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Men veier derfra til å gi dette til sine egne barn er laaaaang.

Ja, det var vel omtrent det jeg sa. Men Olympia mente det ikke fantes gode grunner til å ta med seg sovemedisiner på ferie. Period.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:41   #398
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Ja det finnes gode grunner til å ta med seg sovemedisin til seg selv. Men veier derfra til å gi dette til sine egne barn er laaaaang.

Det finnes barn med soveproblemer som blir medisinert utifra vurdering av lege, ikke bare fordi foreldre skal ha fred og ro på kvelden.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:42   #399
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Er det nå snakk om sovemedisiner og ikke calpol (paracet)?
http://www.calpol.co.uk/

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 11:44   #400
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, det var vel omtrent det jeg sa. Men Olympia mente det ikke fantes gode grunner til å ta med seg sovemedisiner på ferie. Period.

Jeg tenkte mer på at jeg ikke kan tro at foreldre er så uansvarlige (spesielt som leger) at de lar sovemedisin ligge rundt og slenge når unga er alene hjemme. Dessuten har foreldrene sagt på TV begge to at de sover veldig godt. Sitat Kate McCann: "De første dagene var vanskelige, men etter noen dager så sov vi bra igjen". Når du sover bra etter ungen din blir bortført, så høres det ikke ut som man har sovevansker til vanlig heller.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.