Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Idol igjen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 20:34   #11
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol igjen

Denne er egentlig ganske vanskelig. For på den ene siden så er det kommentarene og slakten som ER hensikten i de innledende rundene. Det skal være skarpe kommentarer og slikt. Og det er jo rasende festlig å høre hva de klarer å lire ut av seg. På den andre siden ser jeg helt poenget med mobbing. Ungene som ser på får se at ikke nok med at vi sier vår menig om noe uten tanke for mottakers følelser, men i tillegg gjelder det å være mest mulig kreativ og ondskapsfull i prosessen. I en normal prosess så ville jo et enkelt: "nei takk, det var nok ikke det vi var ute etter" Vært mer enn nok.

Burde det ikke vært slik at prosessen med å finne de virkelig flinke i seg skulle vært nok? Jeg tror faktisk ikke idol hadde tapt seere på det.

Selvsagt burde de vite hva de går til. Jeg må innrømme at jeg tenker egentlig ikke så mye på reaksjonen til den som står der når jeg veier for og i mot konseptet. Jeg tenker mer på hva man signaliserer til ungene som ser på.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.