Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stryker du t-skjorter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stryker du t-skjorter?
Ja, selvsagt. Gjør ikke alle det? 7 4,93%
Ja, men bare de fineste. 6 4,23%
Jeg har ingen t-skjorter. Men stryker alltid barna sine. 3 2,11%
Av og til. Greit å ha noe å holde på med mens jeg ser på Dr. Phil. 3 2,11%
Nei, jeg har bedre ting å ta meg til. 30 21,13%
Nei, det hadde jeg nok aldri kommet på av meg selv! Haha! 12 8,45%
Er du vill? Ikke om grisene fløy og helvete frøs til is. 78 54,93%
Annet/har ikke t-skjorter i huset/spesifiser 3 2,11%
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 15:32   #101
CINDY
supermamma-katt

CINDY sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Stryker du t-skjorter?

det er ingen skam å stryke ting veljeg kunne aldri tenke meg å henge opp gardiner skrukkete,jeg gjør det hvis jeg må

Gammel 14-09-07, 15:41   #102
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av CINDY, her.

det er ingen skam å stryke ting veljeg kunne aldri tenke meg å henge opp gardiner skrukkete,jeg gjør det hvis jeg må

Det er selvfølgelig ingen skam å stryke ting. Jeg har ikke engang noe spesielt mot å stryke, det er ikke verre enn annet husarbeid. Men skulle jeg ha tid og ork til en halvtimes husarbeid, er det mange, mange ting som det er mer om å gjøre enn å stryke.

(Store forbokstaver i begynnelsen av setninger, og litt punktumer og slikt, synes jeg derimot det er greit å ta seg tid til. )

Gammel 14-09-07, 16:16   #103
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg har til og med i et svakt øyeblikk strøket olabukser

Du slemme, svake menneske

Gammel 14-09-07, 17:27   #104
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg har til og med i et svakt øyeblikk strøket olabukser

Du husket vel å stryke pressen skikkelig skarp?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:28   #105
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne ha funnet på å strøket ungenes t-skjorter.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:40   #106
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg stryker t-skjorter når jeg skal stryke på egenprodusert trykk. men som oftest bare intill 2 cm utenfor der jeg skal ha trykket.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 17:41   #107
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cindy

et er ingen skam å stryke ting veljeg kunne aldri tenke meg å henge opp gardiner skrukkete,jeg gjør det hvis jeg må

Gardiner henger man opp våte. Da er de fine når de er tørr. Samme med skjorter

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 18:09   #108
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Du husket vel å stryke pressen skikkelig skarp?

Selvfølglig. Slurver ikke.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 14:59   #109
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Nei, huff, gidder ikke å stryke t-skjorter!

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:02   #110
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har et kjempebra strykejern så hvis jeg har giddet og finne det frem og sette det på så stryker jeg alt fra vaskekluter til gardiner. Men er ikke ofte jeg gidder å dra det frem da. Så det er en del klær som ligger og venter på å bli strøket. Også t-skjorter. Da ser de nemelig helt nye ut.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 15:08   #111
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Man trenger ikke stryke hvis man gjør en skikkelig jobb før

Riste og strekke før man henger opp, og legge sammen med en gang. Da er stryking HELT unødvendig. :erfaren husmor:

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 16:40   #112
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

T-skjorter? Er du rusk????

Jeg stryker omtrent en gang i året, og det er til 17. mai. Gubben har strykefrie skjorter......

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:06   #113
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Man trenger ikke stryke hvis man gjør en skikkelig jobb før

Riste og strekke før man henger opp, og legge sammen med en gang. Da er stryking HELT unødvendig. :erfaren husmor:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 19:36   #114
Vesla
Nybegynner

Vesla sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Vesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stryker ikke noe annet en navnelapper i klær her i huset.

Vesla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:02   #115
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

stryker to ganger i året:
16. mai
23. des

Gammel 20-09-07, 11:18   #116
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Jeg har et kjempebra strykejern så hvis jeg har giddet og finne det frem og sette det på så stryker jeg alt fra vaskekluter til gardiner. Men er ikke ofte jeg gidder å dra det frem da. Så det er en del klær som ligger og venter på å bli strøket. Også t-skjorter. Da ser de nemelig helt nye ut.

Stryker du vaskekluter?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.