Sv: Faen så provoserende
MIn mor er gal. Det verste er at hun ikke har eller skjønner humor. Og har svart-hvitt meninger om de fleste ting, setter folk i bås og definerer ut i fra en merkelig, men enkel doktrine. "Å, gjør h*n sånn? Da er h*n en slik en, da..."
Feks: Alle som trener på treningsentre er overfladiske og selvopptatte. Alle som går tur i marka er bare sunne og kjekke. Dersom man trener på treningssenter er man altså overfladisk og selvopptatt. Dersom man går tur i marka er man sunn og kjekk. Å gjøre begge deler får det til å gå i ball, for da rotes systemet til.
Hun skulle ikke ha TV, for noe sånt tøys skulle ikke inn i hennes hus! TV'en kom da jeg var 9, og den som bruker mest tid foran TV'en og som ser på ALT, det er min mor.
Mine svigerforeldre skrur lyden høyere og høyere og høyere når det er noe de liker på TV'en. Også så snakker de høyere og høyere, mens de fortsetter å skru lyden opp.