Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du ser ung ut for alderen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 09:32   #21
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du ser ung ut for alderen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mr. Norway måtte vise leg for å få kjøpe øl på en restaurant i USA tidligere i år. Han er 43. Han er høy på det ennå!

Kan tenke meg kvelden var reddet, ja.

Mannen min ble tatt for å være min far en gang. Og han er et halvt år yngre enn meg. Det levde han lenge på.

Gammel 17-09-07, 10:32   #22
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Du trenger ikke å være snurt på mine vegne, i hvertfall. Jeg er også 40, og får høre at jeg holder meg godt. Og det er slett ikke alle som gjør det.
Jeg nyter det hver gang, og blir glad, jeg.

Når folk sier jeg ser godt ut, så tar jeg det som et kompliment og takker. Men det høres jo ut som folk forventer at en 30-40 åring skal se ut som en olding.

Jeg diskuterte dette med mannen i går kveld og han er enig med de som sier at det ikke er flertallet som ser såå unge ut når de er 40 år. Kanskje det ikke er så rart da at jeg sjelden treffer på de jeg gikk i klasse med på skolen? Jeg kjenner de rett og slett ikke igjen fordi de ser for gamle ut?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 10:43   #23
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ta det som et kompliment.
Det er en stund siden jeg ble bedt om leg, men husker det skjedde på polet når jeg var 26-27, synest det var ganske morsomt.
Jeg siser jo forsatt når noen byr meg kaffe at jeg ikke er voksen enda, da bare flirer de av meg. Så jeg ser kanskje ut som jeg er så "gammel" som jeg er.

Gammel 17-09-07, 10:57   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er fint å høre at jeg ser ung ut, jeg. Blir ikke det spor fornærmet om noen sier det. Jeg lever fortsatt på at jeg ble spurt om leg. for å kjøpe drinker for noen uker siden. Jeg tror jeg ser ut som en helt typisk 30-åring, så det er veldig velkomment at noen tror jeg er yngre.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 11:21   #25
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har alltid sett yngre ut enn det jeg er. Det var overhodet ikke noe gøy da jeg var yngre. Jeg ble alltid spurt om leg, mens venninner bare fikk gå rett inn. (Jeg var jo i begynnelsen av 20-årene, og da er man jo voksen. )

Så gikk irritasjonen over og jeg begynte å sette pris på å bli spurt om leg. Husker en gang jeg som 25-åring måtte vise leg. for å få kjøpe rødsprit. *mimre*

Det er lenge siden jeg har blitt spurt om leg. nå, ikke engang på utsteder. For en stund siden oppdaget jeg masse rynker rundt øynene når jeg smiler/ler, og fikk helt panikk. Jeg er jo ikke 30 ennå! Da satte 30-års krisen inn for fullt.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 11:33   #26
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg for også høre at jeg ser ung ut, men i går da vi var i Sveriege på shopping spurte damen bak meg i køen og jeg var bestemoren til Propellen....

Gammel 17-09-07, 12:19   #27
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk høre det mye før, men nå skjer det aldri. Jeg er 32, og ser vel typisk 32 ut tipper jeg. Jeg føler meg sliten om dagen, og det legger vel på noe år til tipper jeg

Er det ikke noe galleri her av noe slag, så vi kan se om "du ser så ung ut" kommentarene er riktige? :stemmer for å se bilder:

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 12:44   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Er det ikke noe galleri her av noe slag, så vi kan se om "du ser så ung ut" kommentarene er riktige? :stemmer for å se bilder:

He-he, her er jeg 33,33 år.

Gammel 17-09-07, 12:52   #29
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Bedre å høre det enn å få kastet rynkekremprøver etter seg hver gang man setter sine bein i et parfymeri.

*erfaren 33-åring*

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 13:06   #30
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mange som har tatt meg for å være yngre enn jeg er oppigjennom. Jeg så barnslig og ung ut som tenåring, og oppover i tredveåra så jeg stadig ut som 25. Det var ikke så gøy da jeg var veldig ung, men nå som jeg er 42 blir jeg selvfølgelig strålende glad om noen tror jeg er et par måneder yngre. Men nå føler jeg vel igrunnen at jeg begynner å se mer alderstilpasset ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 13:10   #31
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mr. Norway måtte vise leg for å få kjøpe øl på en restaurant i USA tidligere i år. Han er 43. Han er høy på det ennå!

Jeg måtte vise legitimasjon for å få kjøpe alkohol i California i en alder av 33, og det var jo stas. Vi var der for å feire at min far ble 60, og han måtte også vise legitimasjon. Det er naturligvis mulig at de spurte fordi de mistenkte oss begge for å være under 21, men kanskje det fins andre forklaringer også.

Ben "Hey you kids! Get off my lawn!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 14:51   #32
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også av og til fått høre at jeg ser yngre ut enn jeg er...like morsomt var det ikke da en av mine beste venninner, (som visstnok er 8 år eldre enn meg) ble spurt av en av naboene våre om hun var moren min!

Huff! Det var fryktelig pinlig!!!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 15:06   #33
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det er fryktelig morsomt når min datter og jeg blir tatt for å være søstre. Det hender vi later som, også. :barnslig og venninne med datter:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 16:00   #34
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og her er jeg, 32 snart 33... Bildet er tatt på en fest forrige helg.

Sist redigert av Isa : 17-09-07 kl 18:19.
Gammel 17-09-07, 16:37   #35
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Se på meg da.
Straks 30. Bildet er tatt i fjor, men har ikke forandret meg nevneverdig.

Sist redigert av Pastill : 17-09-07 kl 18:21.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 16:38   #36
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du har jo fjortisslook.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 17:16   #37
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Har dette blitt en bildefremvisningstråd, altså?

Ok, her er jeg nesten 34.

Elinblu, marikken og Pastill: Så flotte damer dere er!

Sist redigert av malena : 19-09-07 kl 20:26.
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 17:39   #38
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Dere er jo bare kjempeflotte!

Gammel 17-09-07, 17:44   #39
malena

malena sin avatar

Standard

marikken: Så ikke prikken din før jeg prikket deg, så jeg svarer deg her.

Først; Tusen takk.

Bildet er tatt i gamlebyen i Beograd, så du traff ikke helt der.

Gammel 17-09-07, 17:50   #40
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

[quote=Pastill;561372]Se på meg da.
Straks 30. Bildet er tatt i fjor, men har ikke forandret meg nevneverdig.

Du ser jo virkelig ung ut.....

Sist redigert av Go\jenta : 19-09-07 kl 22:22.
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.