|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderen
Kan tenke meg kvelden var reddet, ja.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når folk sier jeg ser godt ut, så tar jeg det som et kompliment og takker. Men det høres jo ut som folk forventer at en 30-40 åring skal se ut som en olding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
er her
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenTa det som et kompliment.
![]() |
#24 |
Borte
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg syns det er fint å høre at jeg ser ung ut, jeg. Blir ikke det spor fornærmet om noen sier det. Jeg lever fortsatt på at jeg ble spurt om leg. for å kjøpe drinker for noen uker siden. Jeg tror jeg ser ut som en helt typisk 30-åring, så det er veldig velkomment at noen tror jeg er yngre.
![]() |
#25 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg har alltid sett yngre ut enn det jeg er. Det var overhodet ikke noe gøy da jeg var yngre. Jeg ble alltid spurt om leg, mens venninner bare fikk gå rett inn. (Jeg var jo i begynnelsen av 20-årene, og da er man jo voksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg for også høre at jeg ser ung ut, men i går da vi var i Sveriege på shopping spurte damen bak meg i køen og jeg var bestemoren til Propellen....
![]() |
#27 |
--
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg fikk høre det mye før, men nå skjer det aldri. Jeg er 32, og ser vel typisk 32 ut tipper jeg. Jeg føler meg sliten om dagen, og det legger vel på noe år til tipper jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
intro
|
He-he, her er jeg 33,33 år.
![]() |
![]() |
#29 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenBedre å høre det enn å få kastet rynkekremprøver etter seg hver gang man setter sine bein i et parfymeri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenDet er mange som har tatt meg for å være yngre enn jeg er oppigjennom. Jeg så barnslig og ung ut som tenåring, og oppover i tredveåra så jeg stadig ut som 25. Det var ikke så gøy da jeg var veldig ung, men nå som jeg er 42 blir jeg selvfølgelig strålende glad om noen tror jeg er et par måneder yngre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
-
Jeg måtte vise legitimasjon for å få kjøpe alkohol i California i en alder av 33, og det var jo stas. Vi var der for å feire at min far ble 60, og han måtte også vise legitimasjon. Det er naturligvis mulig at de spurte fordi de mistenkte oss begge for å være under 21, men kanskje det fins andre forklaringer også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg har også av og til fått høre at jeg ser yngre ut enn jeg er...like morsomt var det ikke da en av mine beste venninner, (som visstnok er 8 år eldre enn meg) ble spurt av en av naboene våre om hun var moren min! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenJeg synes det er fryktelig morsomt når min datter og jeg blir tatt for å være søstre. Det hender vi later som, også. :barnslig og venninne med datter: |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenSe på meg da. Sist redigert av Pastill : 17-09-07 kl 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenHar dette blitt en bildefremvisningstråd, altså?
Gutta 2003 og 2005 Sist redigert av malena : 19-09-07 kl 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderenmarikken: Så ikke prikken din før jeg prikket deg, så jeg svarer deg her.
![]() |
#40 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du ser ung ut for alderen[quote=Pastill;561372]Se på meg da. Sist redigert av Go\jenta : 19-09-07 kl 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|