|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
Se resultatene: Lenke til undersøkelsesresultater | |||
Jeg kan se lenken |
![]() ![]() ![]() ![]() |
58 | 92,06% |
Jeg kan ikke se lenken |
0 | 0% |
Jeg bare synes det er gøy å legge inn mange alternativer! |
5 | 7,94% |
Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() "Vil bare se resultatene"Altså, hvis noen legger uten en poll og man ikke har svart på den, så er det jo en lenke til høyre for "stem nå" man kan klikke på for å se resultatene. Man behøver da ikke å stemme for å se dem? Hvorfor inkluderer da så mange et sånt valg i pollen? Er lenken usynlig for alle andre enn meg?
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: "Vil bare se resultatene"Jeg kan fint se lenken selv om jeg ikke har stemt. |
![]() |
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: "Vil bare se resultatene"Jeg synes det er fryktelig styrete å trykke meg inn i tråden, klikke på se resultatene, vente til det laster inn, så klikke meg ut igjen, vente mens det laster, så trykke for å komme til siste uleste innlegg, så klikke til toppen, og så trykke meg ut igjen av tråden. Derfor synes jeg det er greit. Men det fucker jo med prosentutregningen, så det er jo ikke så lurt egentlig.
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: "Vil bare se resultatene"Godt å se at andre også lurer på dette. Jeg tror folk rett og slett ikke ser godt nok etter og derfor ikke vet om muligheten. Det samme gjelder de som poster i en tråd bare for å abonnere på den. Det er det jo ingen grunn til, siden man kan velge abonnement i trådverktøy-menyen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Vil bare se resultatene"Tror mange mener som Desembermamma, at det er styrete og tar tid. Mulig de har treg data? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: "Vil bare se resultatene"
Såpnn tror jeg også at det er. En ting er om folk legger det inn som et alternativ når de lager pollen, men noen vil jo gjerne få en moderator til å legge inn dette alternativet om de har glemt det også.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: "Vil bare se resultatene"Hvis man vil holde seg løpende oppdatert etter hvert som flere stemmer, må man jo klikke på "Se resultatene" hver gang. Det er kjedelig.
![]() |
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() |
#14 |
<*(((<
|
Hihi. Jeg er innflytter (er ikke alle i Trondheim det? De fleste trønderene jeg vet om her er jo fra Nord-Trøndelag |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
Har du studert der oppe, eller?
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: "Vil bare se resultatene"Dette tok det litt tid før jeg skjønte, altså... |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
Og den egentlige grunnen til at jeg maser er selvsagt fordi jeg hadde tenkt å ha en vill og hemningsløs flørt med deg her inne, men ombestemte meg da jeg fikk det for meg at du var en av de jeg har gått på skole med eller noe.
![]() |
#20 |
<*(((<
|
Er det "Spør en torsk"-dagen i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|