|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å dele godeneJa, det har jeg ingen problemer med.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Om å dele godenePenger har jeg vel aldri gitt bort, som jeg kan huske, annet enn til tiggere (og veldedige organisasjoner da). Det er delvis fordi jeg ikke vanligvis synes vi har så mange av dem til overs, men først og fremst fordi jeg ikke kan se for meg en måte å gjøre det på som ikke ville vært ubehagelig både for giver og mottager. Derimot har jeg ofte spandert ting (middag, øl, kino o.l.) på venner som sitter trangt i det (og venner som ikke sitter trangt i det, for den del). Det er mye enklere, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Om å dele godeneJeg gir sjelden bort penger, sannsynligvis fordi jeg er redd for at folk kan bli fornærmet av det (tiggere gir jeg ofte småpenger uten problemer). Derimot gir jeg gjerne bort ting jeg ikke har bruk for lenger eller kan klare meg uten til noen som trenger det mer enn meg.
![]() |
#5 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å dele godeneJeg gir gjerne bort ting vi ikke trenger eller bruker, men ikke penger (mest fordi vi aldri har noe særlig til overs). Og jeg spanderer gjerne middag, kino, teater eller en øl eller lignende på venner og familie. Men nei, jeg stemmer ikke sosialistisk.
![]() |
|
|