Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om å dele godene

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 14:09   #1
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å dele godene

Ja, det har jeg ingen problemer med.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:14   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør jeg/vi ofte. Vi har gitt bort alt fra babyutstyr til PC-er og stereoanlegg som ikke er i bruk lenger, så akkurat på det området har vi samvittigheten temmelig ren.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:18   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Penger har jeg vel aldri gitt bort, som jeg kan huske, annet enn til tiggere (og veldedige organisasjoner da). Det er delvis fordi jeg ikke vanligvis synes vi har så mange av dem til overs, men først og fremst fordi jeg ikke kan se for meg en måte å gjøre det på som ikke ville vært ubehagelig både for giver og mottager. Derimot har jeg ofte spandert ting (middag, øl, kino o.l.) på venner som sitter trangt i det (og venner som ikke sitter trangt i det, for den del). Det er mye enklere, synes jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 14:23   #4
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg gir sjelden bort penger, sannsynligvis fordi jeg er redd for at folk kan bli fornærmet av det (tiggere gir jeg ofte småpenger uten problemer). Derimot gir jeg gjerne bort ting jeg ikke har bruk for lenger eller kan klare meg uten til noen som trenger det mer enn meg.
Og ja - jeg stemmer sosialistisk. ;-)

Gammel 19-09-07, 14:29   #5
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gir gjerne bort ting vi ikke trenger eller bruker, men ikke penger (mest fordi vi aldri har noe særlig til overs). Og jeg spanderer gjerne middag, kino, teater eller en øl eller lignende på venner og familie. Men nei, jeg stemmer ikke sosialistisk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:50.