Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva blir EGENTLIG galt med et bomullslag utenpå ullen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 22:47   #3
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva blir EGENTLIG galt med et bomullslag utenpå ullen?

Nei, jeg kan ikke forstå. Synes det er mye ymse påkledning i bgh til eldstegutten vår også, de tar jo gjerne på han 3 ullgensere under yttertøyet når det er 12 grader ute
Jeg synes det holder med tynn ulltrøye, tynn ullbukse og en litt tykkere ullgenser under regntøyet/høstdressen selv når det er nede i 6 grader. Gutten min er dessuten varmblodig og veldig aktiv, har aldri opplevd at han har vært kald etter å ha vært ute. Det du kan gjøre er jo å henge opp en lapp på plassen hans om hva han skal ha på seg, eller snakke med de som tar seg av påkledningen.
I dag la jeg merke til en av de ansatte som kledde på en gutt en joggebukse over dongeribuksen da han skulle ut.. høres veldig behagelig ut . Men skjønner jo at vi foreldre også må tenke på hva slags klær vi sender med ungene i bhg og at vi ikke lager for mye jobb for personalet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.