|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du mest fornøyd når du ... | |||
... har alle mulighetene åpne |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 23,40% |
... har bestemt deg |
![]() ![]() ![]() ![]() |
108 | 76,60% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålDen der syntes jeg var litt vanskelig å svare på, man kan jo ha bestemt seg men allikevel ha alle muligheter åpne. Samtidig så kan man la være å ha bestemt seg men ikke se noen muligheter. :argh: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg er litt delt. Jeg liker å ha mulighetene åpne når det gjelder ting jeg trenger å ha åpne, som hvor jeg skal bo resten av livet, får litt panikk når jeg tenker at her skal jeg bo - for alltid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmål
Synes du det? Jeg opplever det ofte slik at når man har bestemt seg så blir det i alle fall færre muligheter. Et valg eksluderer på en måte mulighetene. Feks jeg som er godt gift (ja, noe må man jo kalle det.
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålKommer litt ann på. Men MÅ jeg bestemme meg så liker jeg nok best å holde alle muligheter åpne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Leser
|
Ja, det kan jeg tenke meg. Du har jo ikke en gang lyst til å bestemme deg helt i denne undersøkelsen.
![]() |
#7 |
Pauset
Hvor: In Town!
Nemlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg kan ofte synes det er vondt og vanskelig å komme så langt at jeg greier å bestemme meg, men jeg er nesten alltid mest fornøyd etter at jeg har bestemt meg. (Kanskje det henger sammen, og at grunnen til at jeg synes det er vanskelig å bestemme meg er at jeg misliker å være i har-ikke-bestemt-meg-enda-modus?)
![]() |
#9 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg liker egentlig ikke så godt å ha valgmuligheter for jeg har litt bestemmelsesvegring... og når jeg først har bestemt meg så blir det ofte til at jeg grubler i ettertid på om jeg valgte rett. Samtidig liker jeg godt å kunne ha flere muligheter og ikke være fastlåst.. motsier meg selv litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålGood one!
![]() |
#12 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Signerer bare denne jeg, akkurat sånn har jeg det også
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg hater å lukke dører. Det er derfor jeg fremdeles ikke vet hva jeg skal bli når jeg blir stor.
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
Må bare signere S her. Hun sier det bedre enn jeg klarte å tenke selv, og jeg bestemte meg kjapt for å herme.
![]() |
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålJeg er nok en som liker å bestemme meg kjapt og stå ved avgjørelsen min, sånn i det store og det hele. Det betyr ikke at jeg må ha alt mulig langtidsplanlagt, jeg lever f.eks. godt med at jeg ikke aner hva jeg skal bli og hvor vi skal bo på sikt.
![]() |
#16 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Ja, der har du meg, i et nøtteskall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helt konge
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålEr enig med Skilpadda i at det er ofte en vondt og vanskelig vei å gå før jeg komme så langt at jeg greier å bestemme meg, defor er det godt å ta en avgjørelse. Alikevel er de fleste valg (heldigvis) mulig å endre, på den måten blir ikke alle avgjørelser så endelige og "skumle". |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålIkke så veldig vanskelig den der, jeg vet stort sett med en gang hva jeg vil. Og å bestemme seg for noe har aldri vært vanskelig. Jeg visste allerede på ungdomsskolen at jeg ville jobbe med data når jeg ble stor, jeg visste også at det måtte bli Trondheim som ble studieby og jeg visste at jeg ville ha mann og barn.
![]() |
#19 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålEr helt klart mest fornøyd NÅR jeg har bestemt meg.
![]() |
#20 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Personlighetstest-spørsmålDet kommer helt an på. Jeg trives nok godt med åpen vei foran meg; der ikke alt er spikret og fastlåst. For eksempel vet jeg ikke hva jeg skal gjøre (jobbmessig) etter at jeg er ferdig med permisjonen, og det er en følelse jeg faktisk nyter. Imidlertid kan det være anderledes de gangene jeg må ta et valg og har press på meg. Da er det godt å bli ferdig med avgjørelsen og bestemme seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|