Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Albertine har bursdag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-07, 10:30   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Albertine har bursdag

Gratulerer med dagen!

Her er en kake i anledning dagen:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 10:31   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Gratulerer med dagen!

Ups, den var visst spist allerede! Jaja, sånn kan det gå.

Sist redigert av torsk : 20-09-07 kl 13:41. Årsak: fjernet usynlig bilde-tag for ikke å virke mer idiot enn jeg er.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 13:28   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med dagen!

Hvor i alle dager ble det flotte bildet av!? Det var ikke meg som spiste opp kaka, det lover jeg. (Den var til og med i sitatet til Torsk, så jeg skjønte fint lite av innlegget hans da jeg så det første gang. )

Nuvel. Jeg kan fikse ny kake, jeg. (Tror jeg). Her er en som både er kake og presang på en gang:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 13:45   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor i alle dager ble det flotte bildet av!? Det var ikke meg som spiste opp kaka, det lover jeg. (Den var til og med i sitatet til Torsk, så jeg skjønte fint lite av innlegget hans da jeg så det første gang. )

Så rart. Sjekket innlegget mitt, og ved å vise BB-kodene så jeg jo IMG-taggen og bildelinken. Og etter at jeg åpnet linken i et eget vindu, så ser jeg bildet også i postene dine. (Har nå fjernet taggen i mitt svar, for at ikke andre skal tro at jeg er mer forstyrra enn jeg er). Det er vel en fornuftig teknisk grunn her, og jeg kan tippe på flere. Men er det noen som *vet* hvorfor?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 13:51   #5
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med dagen!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.