Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterdresser fra Maxi - kvalitet

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-07, 15:09   #10
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterdresser fra Maxi - kvalitet

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Fra spøk til alvor: Hvor gammel er datteren din Marit?
Det jeg tenker på er at sånne billigdresser ofte er veldig stive.
Får ikke akkurat veldig bevegelsesfrihet

Ikke noe gøy å gå ut når dressen ikke fungerer!

Min bekymring også. Snuppa er ei lita berte på 1 1/2 år, så dette med bevegelighet er et kjempepoeng.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Min mor har gjort det samme. Dressen virker veldig stiv og ikke veldig varm.

Min mor gjør alltid sånn. Hun spør hva vi ønsker oss til forskjellige anledninger. Jeg sier jeg ønsker meg en Fiskars fileteringskniv, hun kjøper en blokk med forskjellige kniver til 98 kroner på Rema. Jeg nevner at vi skal kjøpe en sånn og sånn lue til Poden fordi den er både vindtett og vanntett, hun kommer glad og fornøyd og sier at vi ikke trenger å kjøpe fordi hun fant denne fantastiske luen et eller annet sted for bare 20 kroner. (som selvsagt verken er vanntett eller vindtett.

Vi har nok samme mamma du og jeg. Alt gjort i beste mening, men det er så man får lyst å denge hodet i veggen i blant.

Opprinnelig lagt inn av Tusta, her.

Den kan vel være grei å ha hengende hos besteforeldrene kanskje?
Har sett på dressen, og den var litt stiv. Men jeg reagerte mer på at glidelåsen var så kort. Jeg hadde aldri fått min 2åring oppi der uten kamp.

Stiv ja... Det var altså det jeg fryktet. Min lille gromklump kommer til å bli som en knallrosa bovlingkjegle, som kommer til å stå rett opp og ned helt til hun velter som en stokk når noen dulter borti henne.

Jeg jobber i barnehage, og har vinterdresserfaring i massevis. Stive dresser som gir null bevegelighet, og kalde unger, er den beste oppskriften på hvordan å få barn som skyr det å være ute. Skal takke pent når hun kommer med den, og så blir ikke den dressen nevnt mer med et ord. Spør hun, så skal jeg si som sant er; Dressen er i barnehagen. Det går nok den veien ja...

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:54.