|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Reklamasjon når butikken har gått konkursMå si jeg er litt irritert på Storkene nå. Jeg kontaktet dem for en tid tilbake på grunn av et hull i sømmen på trekket til OTH vogna som ikke er et år gammel enda. Etter litt frem og tilbake fikk jeg beskjed om å komme meg til Fru Lyng for å få en dokumentasjon på skaden, og sende til dem. Når jeg så spør hvilken adresse jeg skal sende til får jeg beskjed om at butikken deres er konkurs |
|
|
|
|
|
#2 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reklamasjon når butikken har gått konkursHar butikken gått konkurs så må du nok rette ditt krav til bobestyrer. Som privatperson vil du nok havne bakerst i køen (om det er snakk om erstatning). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reklamasjon når butikken har gått konkursDet er vel egentlig produsenten som skal ha kravet uansett. Hvis butikken eksisterer, tar man det gjennom den, men når den er konkurs, må du gå direkte på produsenten.
|
|
|
#4 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Reklamasjon når butikken har gått konkursOTH er ikke de letteste å ha med å gjøre når man er misfornøyd har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Reklamasjon når butikken har gått konkurs
Disser du lørdagshjelpene der? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Sv: Reklamasjon når butikken har gått konkursMen ang reperasjonen. Dette kan jo en (inkompetent) x-lørdagshjelp kanskje noe om.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Reklamasjon når butikken har gått konkursJeg vil ikke sy det. Det er en svakhet i trekket, jeg vil ha nytt |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Tror hun heter Helena hun som er sjef for OTH skandinavia. Adressen er sikkert her. www.onetreehill.nl |
|
|
|
|
|
#10 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Egentlig ikke, har vært lørdagshjelp selv og var like kompetent som de som var fast ansatt. Men sjansen er større for at man ikke får det hjelpen man trenger på en lørdag enn på en hverdag. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
Skal være litt enig. Man får ikke ringt leverandører og sånt.. pluss at det kan være mye mennesker.. men det er det eneste. |
|
|
|
![]() |
|
|