|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Hva med de som kan alt, tror de?Ofte møter man mennesker som vet bedre, som nekter å innse de faktisk tar feil. Mennesker som motsier deg med det du forteller.
![]() |
#5 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Egentlig så er vel det beste å ikke bruke så mange kalorier på premietullinger. På den andre side så skjønner jeg at det kan friste å sette enkelte på plass, sånn skikkelig liksom. Problemet mitt er iallefall at alle de vanvittig gode argumentene kommer i etterkant av at jeg snakker med slike.
![]() |
#7 |
Opp og ned
|
Ja ikke sant! De dødskule kommentarene man ville ha sagt kommer poppende inn i hodet når man kjører hjemmover, slukøret og litt sånn trist som faen.
![]() |
#8 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Hmm, skjønner hva du mener, har en i familien der vi og..
![]() |
#10 |
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Med sånne mennesker er det lurt å trekke pusten, late som ingenting, gå hjem og tenke over hva du burde sagt,- og gjerne ta notater......Deretter ringe dagen etter og gi en saftig tilbakemelding som virkelig synger!!!
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kjenner da meg?
![]() |
#12 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Jeg har også opplevd å møte på skråsikre folk. En følte jeg meg lenge underlegen i forhold til. For hun var så sikker, så bastant og i det hele tatt når vi snakket om barn og sykdom. Da jeg begynte på sykepleien noen år senere fikk jeg meg derimot en god latter flere ganger, da jeg innså hvor kunnskapsløs damen egentlig hadde vært.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Desverre finnes det bedrevitere i alle aldersgrupper har jeg funnet ut og de er like irriterende hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Jeg kan godt være litt bastant i blant jeg også, men prøver å være ydmyk også. Og innrømmer at jeg har feil.
![]() |
![]() |
#15 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?I slike situasjoner gjør jeg alt for å parkere bedreviteren, om jeg så må dra frem alskens opplsagsverk. Kan ikke fordra bedrevitere som ikke vet hva de prater om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Signerer det øverste, og knegger meg ihjel på det nederste. Husker godt den episoden. "Nei du bor jo langt der ute". Eh nei, jeg bor rett ved Kvadrat". "Nei det gjør du vel ikke, jeg vet godt hvor V er henne".
![]() |
#17 |
Til tider hjulbeint
|
Det fungerer å late som man er dødsinteressert, spørre hvor lenge vedkommende har jobbet med barn med denne diagnosen... og hvor de har utdannelsen sin fra.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Det er slitsomt med sånne folk så skjønner godt at du blir oppgitt. Stort sett så orker jeg ingen stor diskusjon , men bare trekker meg unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Oh dear... du aner ikke hvor mye dumme kommentarer vi har fått mhp storebror... jeg blir helt matt noen ganger. I bursdagen min tidligere i sommer mente de at vi kan han for lite vitaminer (siden han er så tynn) - da sprakk det for meg og jeg ba de holde kjeft... Noen ganger klarer jeg å la være å kommentere, andre ganger klarer jeg bare ikke...
![]() |
#20 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva med de som kan alt tror de?Alltid irriterende med de som stadig motsier fakte og nærmest får deg til å måtte forsvare ting. Jeg h har en familie som er slik alle mann derav min tendens til å automatisk overforklare og begrunne. Slitsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|