Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nydelig ulltøy til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 16:37   #35
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nydelig ulltøy til barn

Takk for tips om nettbutikker.

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Vettu, handvask er faktisk en barriere å komme over.... men når man først er begynt med handvask er det jo super raskt gjort då. Her har vi ganske masse ubehandla ull tøy,samler alt opp til fredagen,og det tar meg mindre enn 5 min å vaske altTar det rett etter golv vasken,når eg først er i vaskemodus

Jeg blir ikke akkurat i vaskemodus av å ta golvvasken, jeg blir mer i sitte ned og ta meg en velfortjent sjokolade/kopp te/glass vin-modus. Ubehandla ull går rett på ullprogrammet i vaskemaskinen, med nøstebarnullsåpe, det går så fint atte.
Og det meste av klær som skal renses blir også helt fine på skånsomt program i vaskemaskinen. :lat og erfaren:
Bare bunaden min og mannens dresser som renses her i huset.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.