Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tiddelibom - og huttemeitu

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 11:00   #1
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tiddelibom - og huttemeitu

Jeg ikledde meg vinterbukse og kofte og gikk ut for å legge om til vinterdekk.
Fant ikke koppnøkkelen til å løsne hjulmutterne med så nå er jeg inne og avkledd.

Siden snøen har smeltet kan jeg kjøre likevel. Drar derfor innom sentrum for litt shopping før jeg drar på jobb. I stedet for å legge om dekkene, liksom.

Vi har to kattunger som herjer vilt her. De var i hus da vi kom fra ferie på lørdag. Datteren min passer dem, og jeg ser stort frem til at de reiser hjem til seg selv. Jeg synes ikke det er så sjarmerende med katter i senga, på benken osv.. Faktisk er jeg litt sur for at de har knust en lampe også.

Her strømmer det på med gode grunner for å "trøsteshoppe" ser jeg.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 11:02   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Her snør det ikke, men det er kaldt bare tre grader, grått og sur vind

Gammel 17-10-06, 11:19   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg ikledde meg vinterbukse og kofte

Hvilken kofte har du da, Jukkasjärvi eller Lyngen eller kanskje sørsamekofte? :knis:

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 14:27   #4
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hvilken kofte har du da, Jukkasjärvi eller Lyngen eller kanskje sørsamekofte? :knis:

Huh? Lyngen kofte?!

Aldri hørt om

Bel@ni er ikke aktiv  
Gammel 17-10-06, 15:01   #5
Stillongs
Aktiv

Stillongs sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Stillongs er litt kulStillongs er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Huh? Lyngen kofte?!

Aldri hørt om

Kofte fra Lyngen. Du vet, de forskjellige stedene har forskjellige kofter, på lik linje med bunader.

Stillongs er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35.