Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plastposer og miljø #1 (dagligvare)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tar du med plastposer hjemmefra når du handler?
Ja, tar alltid med plastpose hjemmefra 3 3,45%
Prøver å være bevisst og tar med plastpose hjemmfra en gang i blant 12 13,79%
Nei, jeg glemmer det alltid 15 17,24%
Ta med plastpose hjemmefra? Nei, det gidder jeg ikke 30 34,48%
Plastpose?!? Bruker handlenett (eller lignende) så klart! 9 10,34%
Annet, spesifiser 18 20,69%
Deltakere: 87. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-07, 19:53   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plastposer og miljø #1 (dagligvare)

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, hvis man kaster lite eller shopper/handler veldig mye, vil det selvsagt bli overflod av poser.

Tror de fleste som har matavfallssortering bruker lite poser. Skjønner meg egentlig ikke helt på den søppelsorteringen som er rundt om kring, er det avfallsstasjonene som legger opp hva som skal sorteres eller er det kommunene?

Gammel 22-09-07, 23:54   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Tror de fleste som har matavfallssortering bruker lite poser. Skjønner meg egentlig ikke helt på den søppelsorteringen som er rundt om kring, er det avfallsstasjonene som legger opp hva som skal sorteres eller er det kommunene?

Jeg mistenker at det er kommunene sammen med avfalsstasjonene.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 00:00   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg mistenker at det er kommunene sammen med avfalsstasjonene.

Jasså, en konspirasjonsteori? Da regner jeg med at Vatikanet også er involvert! :drikkevin:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.