Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Rent hypotetisk - hva ville DU gjort?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 11:25   #5
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rent hypotetisk - hva ville DU gjort?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Nå har jeg lest Hønnis tråd om de råsa støvlene. Noe jeg synes er rart er at flere skriver "men det nekter samboeren min / da ville pappa få hjerteinfarkt" osv. Jeg forstår ikke helt hvorfor dere godtar at mannen blander seg inn i noe sånt i det hele tatt. Hos oss får ungene bestemme selv hvilken farger de vil gå i, og hadde mannen nektet å ta visse klær på dem som de selv hadde valgt, så hadde det blitt seriøs trøbbel her i heimen. Jeg kan ikke fordra at man overkjører barnas ønsker på denne måten.

Vel, av og til må man overkjøre barnas ønsker fordi det er til barnas beste. Jeg ønsker jo ikke å sende barna mine avgårde i klær de vil bli ertet for. Jeg tror at rosa klær på en liten gutt kan medføre erting, og det syns jeg er unødvendig så lenge det kan unngås.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.