Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal vi avatarmimre litt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 21:33   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal vi avatarmimre litt?

Skal vi mimre litt om egne og andres avatarer? Både fra nåværende og eventuelt tidligere fora. Husker dere den første avataren dere brukte? Lyst til å dele noen tidligere avatarer?

Jeg mener å huske at det var Olympia som hadde en flott avatar med sko på rekke og rad? kie har vel hatt en blå avatar en gang? Stikka74 hadde vel en eller annen gul dings, var det et smileyfjes?

Den første avataren min var en gul kylling som hopper opp og ned. Har dessverre ikke kompetanse til å vite hvordan jeg skal vise den fram realistisk, her er imidlertid en rar kopi av den. Min flaksende kylling hadde hvit bakgrunn.

Gammel 24-09-07, 21:53   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi avatarmimre litt?

Min første avatar var vel et bilde av nicket mitt, akkurat slik som jeg har nå.
Bare at det var annet nick og annen avatar da.

Jeg har i grunnen bare hatt lille Ru som avatar, dog i forskjellige utgaver. :enkel:

Gammel 24-09-07, 22:03   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig har jeg bare hatt en avatar. Den jeg har nå er samme individ (Ani DiFranco) som dukket først opp da vi hadde en brun avatarkonkurranse og så i et desperat forsøk på å skli inn i mengden da FP ble et brunt værested.

Min egentlige avatar:

Gammel 24-09-07, 22:05   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde tidligere denne avataren på NM:

Også har jeg hatt denne på SM:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:07   #5
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Egentlig har jeg bare hatt en avatar. Den jeg har nå er samme individ (Ani DiFranco) som dukket først opp da vi hadde en brun avatarkonkurranse og så i et desperat forsøk på å skli inn i mengden da FP ble et brunt værested.

Min egentlige avatar:

Av en eller annen grunn trodde jeg du var Skrulla etter at du skiftet avatar. Nå har jeg vent meg til den nye, veldig fin.

Nenne og him har hatt samme avatar så lenge jeg kan huske? Nenne har kanskje hatt en julevariant?

Også husker jeg godt tråden på NM hvor Skremmerns nye avatar ble til. Det tok så vidt jeg husker litt tid før Skremmern tok del i egen avatarbytteprosess.

Gammel 24-09-07, 22:14   #6
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har hatt noen forskjellige varianter av Findus (bare fordi jeg synes han er søt), og så har jeg hatt disse på andre fora (hvis jeg husker alle):
Vedlegg 6986Vedlegg 6988Vedlegg 6989Vedlegg 6990Vedlegg 6991

Sist redigert av Tangina : 21-02-11 kl 13:43.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:19   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har skikkelig gullfiskhjerne ang hvilke bilder jeg har hatt som avatar.
Husker den jeg hadde før den jeg har nå.
Selv om det begyner å bli veldig lenge siden jeg var på NM, husker jeg faktisk hvilket bilde jeg har som avatar der (tror jeg.....)
Første stedet jeg var (i denne sammenheng) var SM, men husker ikke hva nicket mitt var engang der.............

Gammel 24-09-07, 22:25   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Her er forresten tråden hvordan Skremmern sin nåværende avatar ble til.

Lurer på om jeg ikke har hatt dette bildet, eller et lignende som avatar en god stund på NM.

Ikke stort vel og merke. Jeg har også sveipet innom disse tre (dårlig kopiert kvalitet):

Gammel 24-09-07, 22:31   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg brukte den rølpete katta (standardavatar) på SM og NM. På et annet forum jeg frekventerer bruker jeg guttungen som avatar. Han er så pen på det bildet.

Sist redigert av Slettet bruker : 30-10-12 kl 00:09.
  Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:31   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vel hatt meg selv stort sett hele tiden
Skiftende etter hårstil og humør

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:39   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Her er forresten tråden hvordan Skremmern sin nåværende avatar ble til.

Det var tider, det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:42   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt denne avataren i fire og et halvt år nå, siden jeg entret SG. :erkekonservativ: Så vidt jeg husker, er det et tysk maleri som heter "Traum".

Gammel 24-09-07, 22:47   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det var tider, det.

Det var det.

Gammel 24-09-07, 22:49   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Jeg er forresten veldig glad for at det ikke ble Bush.

Gammel 24-09-07, 22:56   #15
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg er forresten veldig glad for at det ikke ble Bush.

Hadde ikke orket trynet hans hver dag.

Husker du hvilken avatar jeg hadde opprinnelig?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:57   #16
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde denne en stund:

Det er en relativt god illustrasjon av hvordan jeg har sett ut i svangerskapene mine.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 22:58   #17
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

På nybakt mamma startet jeg vel med et smileyfjes, etterhvert ble det bilde av minste gutten min.
Her inne så hadde jeg vel først bilde av en hvit katt vi hadde, og etter det så har jeg hatt forskjellige bilder av bengalkatten vår. og som jeg fortsatt har.
Husker det var veldig forvirrende da mange skiftet avatar på en gang på nm. det var liksom avataren jeg husket best.

Gammel 24-09-07, 23:00   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror jeg har hatt samme avataren her inne hele tiden.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 23:07   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hadde ikke orket trynet hans hver dag.

Husker du hvilken avatar jeg hadde opprinnelig?

Det gjør jeg!

En bitteliten digresjon tar jeg meg en frihet til, siden dette tross alt er en egenstartet tråd. Imens jeg søkte på "Skremmern avatar" dukket en festlig tråd opp. Der skriver Skilpadda:

Sitat:

En nyttårstale som består av "Ikke pokker." eller "Se for faen til å ta dere sammen." ville jeg stemt på.

Og jammen ser hun i nevnte tråd slik ut:

Gammel 24-09-07, 23:08   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Med opprinnelig, mener du den du hadde før nåværende Skremmern? Eller hadde du en før det også?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.