Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff 2 - Har du tatovering?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en eller flere tatoveringer?
Ja og jeg liker det 34 33,01%
Ja og jeg angrer på at jeg tatoverte meg 4 3,88%
Nei men jeg ønsker meg 9 8,74%
Nei og det er jeg glad for 56 54,37%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 11:53   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Spinoff 2 - Har du tatovering?

Det lurer jeg på her jeg sitter småsyk i sofaen i dag. Har du tatovering, har du lyst på tatovering, angrer du på at du tok tatovering?

Spesifiser gjerne hva og hvor

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:55   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff2- Har du tatovering?

Ser at poll-spørsmålet kan misforståes til om folk har en eller om de har flere tatoveringer, men dere er vel så smarte at dere skjønner hva jeg mener?

Jeg har forøvrig ingen og er veldig glad for det

Gammel 25-09-07, 11:56   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en tatovering.

Den er rett over venstre pupp. Ikke så langt nede at jeg må flashe alt for å vise den fram, men heller ikke så høyt opp at den vises i vanlige klær.

Jeg har et kirsebærpar. ;-)

Jeg er veldig fornøyd med tatoveringen min, og har ikke angret på den ennå. Har hatt den i 5-6 år.

Gammel 25-09-07, 11:56   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har seks stk og jeg angrer ikke. Jeg tror jeg er ferdig med å tatovere meg.

1; sol på håndleddet
2+3; type keltiske, en på hver overarm
4; en fantasi, sirkellignende, ser ut som en pteredaktyl
5; en løveunge bak på ene skulderen
6; en ganske stor alv som dekker ene leggen

Gammel 25-09-07, 11:56   #5
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja og jeg liker det.

Hva og hvor? Hemmelig.
Stor fare for å bli lett gjenkjent vil jeg tro ettersom alle mine er godt synlig. :Pyse:

Gammel 25-09-07, 11:56   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har et par kirsebær. ;-)

Sørprais

Gammel 25-09-07, 11:57   #7
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en. Jeg er veldig glad i den, da tegnet betyr noe helt spesielt for meg. Men jeg skulle nok ha klart meg fint uten, og jeg vil absolutt ikke ha noen flere.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 11:57   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jada, og jeg er veldig glad i den!
Som før nevnt i en rekke tråder nå, så har jeg en steilende enhjørning på venstre overarm.
Skal ha to til etterhvert:
En slangebord på høyre overarm og Europe-logoen over venstre håndledd.

Gammel 25-09-07, 11:59   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og det er jeg glad for. Det er så lite "meg" som det kan få blitt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:00   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sålangt en drage på ryggen, og skal ha en som er laget ut av barnas navn et annet sted, ennå usikker på hvor.

Jeg er veldig glad for det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:00   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei og det er jeg glad for

Gammel 25-09-07, 12:02   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke tatovering, men har forsåvidt vurdert det.
Lurte litt på å tatovere noe til minne om lille S som ikke fikk vokse opp, men har nok slått det fra meg igjen. En tatovering er så veldig endelig, på en måte. :Pyse:

Gammel 25-09-07, 12:02   #13
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, og det er jeg glad for. Det er så lite "meg" som det kan få blitt.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:10   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en tatovering.

Det er et japanske tegn og jeg har det på korsryggen.

Jeg har studert japansk, så jeg har selv plukket ut tegnet fordi jeg likte både fasong og betydning. Det er ikke av de som man finner i alle bøkene på tatoveringsstudioene.

Det betyr glede/musikk (tegn betyr veldig ofte flere enn en ting).

Jeg synes tatoveringen er veldig meg, og er derfor fornøyd med den. Siden den sitter på korsryggen ser jeg den jo ikke så ofte, men barna i barnehagen til snuppa er flinke til å kommentere:" du har så fin tegning på ryggen".

Gammel 25-09-07, 12:12   #15
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Ja, og jeg liker den.

Det er en liten sommerfugl i korsryggen. Sort med litt lilla i.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:13   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei men jeg ønsker meg

Gammel 25-09-07, 12:17   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men jeg ønsker meg en. Det er bare det at jeg aldri har klart å finne ut hva.

Piercinger derimot ... Fyll meg med vann og det lekker i alle bauer og kanter.

Gammel 25-09-07, 12:20   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, jeg har denne bak på høyre skulder:

Den er veldig "meg" og jeg tror aldri jeg kommer til å angre på den. Har hatt den i 7 år nå.

Gammel 25-09-07, 12:20   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Piercinger derimot ... Fyll meg med vann og det lekker i alle bauer og kanter.

Jeg piercet en gang brystvortene. Når man da senere skal amme, så lekker det på helt feil steder.

Gammel 25-09-07, 12:22   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg piercet en gang brystvortene. Når man da senere skal amme, så lekker det på helt feil steder.

Been there, men jeg fjernet dem for så lenge siden at det ikke ble noe lekkasjeproblem.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.