|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Hva er det med vinduskonvolutter?Jeg har sittet og lest Magasinets portrett av Trond Espen Seim; morsom lesning... Mannen fremstår som et skikkelig surrehue med velutviklet tendens til å gå på fylla når livet blir komplisert, og forsåvidt ellers også. Å "glemme" å levere skilsmissepapirene, og la dem ligge under forsterkeren i årevis...
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hva er det med vinduskonvolutter?Jeg har ingen problemer med å forstå "redselen", og har heller ingen problemer med å skjønne at det kanskje ikke er Seims sterkeste side å ta tak i økonomiske problemer, i stedet for å prøve å gjøre sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva er det med vinduskonvolutter?Morsomt. Han er sikkert så flink i jobben sin at han har annet å tenke på.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Hva er det med vinduskonvolutter?
Jeg har en svoger som gjør sånn
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva er det med vinduskonvolutter?Nei, jeg skjønner jo ikke helt HVORFOR jeg heller, men jeg ser stadig at det er mange som gjør det, og jeg tror det har mye å gjøre med hva slags bakgrunn/oppdragelse/erfaring de har med lignende saker før. Ihvertfall de som jeg har vært borti. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|