Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - Tatoveringer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 12:14   #21
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff - Tatoveringer

Opprinnelig lagt inn av Tusta, her.

Jeg har ikke navnet hennes, men jeg har håndavtrykket hennes på skulderen min.

Kunne man få se et bilde?
Jeg lurer på det å gjøre det samme nemlig. Litt morsomt egentlig, for jeg brukte timer på å surfe etter akkurat det i går.

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:16   #22
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Når jeg tenker på det burde jeg tatovere inn pinkodene mine til ting og tang også, men det strider kanskje mot noen sikkerhetsbestemmelser.

For ikke å snakke om oppskrifter o.l.

Ser for meg alfaCharlie med oppskriften til favorittbrødene sine på leggen...

Gammel 25-09-07, 12:35   #23
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Kunne man få se et bilde?
Jeg lurer på det å gjøre det samme nemlig. Litt morsomt egentlig, for jeg brukte timer på å surfe etter akkurat det i går.

Selvsagt! Her er den helt fræsj.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 12:56   #24
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kunne godt tenke meg å ha navna til barna tatovert på hver sin underarm.

Og så kjekt på gamlehjemmet da, dikte opp skikkelig røverhistorier til de andre gamle om hvem "navnene" er og hvorfor jeg gjorde det.

"det er han Williams serru, traff`n etter en konsert serru, tok litt a serru":gliser og tar en Aylar:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 13:30   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan potensielt gjøre det - lite og relativt diskré ( i nakken f.eks) - men ser for meg at det bare er med snakket...

Nå har gamle damer lilla hår og golfjakker - når vi blir gamle har gamle damer tatoveringer og piercinger histen og pisten...helt normalt.

Gammel 25-09-07, 13:33   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I min bekjentskapskrets er det også mange tatoverte, men ikke med barnas navn. : pioner :
Jeg kjenner ikke Beckham.

Jeg kjenner en Beckham, men han har ikke tatovert ungenes navn. Tror jeg. :usikker:

Når jeg tenker på det burde jeg tatovere inn pinkodene mine til ting og tang også, men det strider kanskje mot noen sikkerhetsbestemmelser.

Passordet til FP, og brukernavnet for så vidt; slik at jeg fortsatt kommer inn her når jeg sitter god og dement på gamlehjemmet.
:forutseende:

Gammel 25-09-07, 13:36   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Passordet til FP, og brukernavnet for så vidt; slik at jeg fortsatt kommer inn her når jeg sitter god og dement på gamlehjemmet.
:forutseende:

Sjennialt, Kengubarnet! Tenk de fantastiske trådene vi kan lage da.

"Hvilket gebiss bruker du?"
"Ungdommen nå til dags - hva mener du?"
"Hvor mange m'er er det egentlig i dement?"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:35   #28
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Forresten så kjenner jeg en som har tatovert strek-koden til grandiosa.. Det sto mellom grandiosa og kalinka, og det ble grandiosa.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 11:45   #29
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Forresten så kjenner jeg en som har tatovert strek-koden til grandiosa.. Det sto mellom grandiosa og kalinka, og det ble grandiosa.

Gammel 26-09-07, 13:41   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ja ?! På gamlehjemmet, 80 år og senil.

"Hva heter barna dine?"
"To sek. så skal jeg sjekke" :bretter opp ermene: :finner frem brillene og leser:

Genialt.

Da har de sikkert glemt at de har tatoveringer også

Tatoveringer er forøvrig ikke pent på gammel og skrukkete hud.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 14:00   #31
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Tatoveringer er forøvrig ikke pent på gammel og skrukkete hud.

Men tenk så fint da. Innen man er nitti har man sikkert rukket å gå lei tattisen man tok for seksti år siden, og så vil skrukkehuden sørge for at tattisen med tiden blir helt ny og annerledes.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.