|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du piercing(er) ? | |||
| Ja, jeg har en |
|
13 | 11,40% |
| Ja, jeg har flere |
|
2 | 1,75% |
| Njah: Jeg har hatt, men har fjernet dem nå |
|
38 | 33,33% |
| Nei, men har lyst på. |
|
5 | 4,39% |
| Nei, har ikke og har ikke lyst på |
|
40 | 35,09% |
| Nei, det er det styggeste jeg vet om! |
|
11 | 9,65% |
| Annet som HI ikke klarte å tenke på. Spesifiser i tråden. |
|
5 | 4,39% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Har ikke og vil absolutt ikke ha. Tenkte en liten stund på nesepiercing for en mannsalder siden, men tok heldigvis til vett, for mitt ansikt og min nese hadde sett teit ut, ikke mystisk og spennende, sånn jeg hadde planer om at det skulle se ut.
|
|
|
|
#22 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Har i tunga. Den blir.
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Nei, jeg har ikke, men synes slett ikke det er "det styggeste jeg vet om". Det passer ikke meg, men det ser helt greit ut på andre. Litt som outrert sminke eller "ekstreme" hårfarger.
|
|
|
#26 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?
Er det noen grunn til at det skal ende?
|
|
|
#27 |
|
ctrl+z
|
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Nei, det har jeg ikke og jeg har aldri hatt lyst på heller.
|
|
|
#29 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Har en enkel glasskule i navlen. Hatt den siden tidlig på nittitallet. Tatt den ut under graviditetene, men har endt opp med å sette den inn igjen. Etter nr.3 ble navlen min så ødelagt at det faktisk pynter litt på med en piercing
|
|
|
#32 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Hadde en i navlen, tok den ut da je ble gravid. Og magen ble aldri den samme igjen, så piercingen er ikke satt inn igjen...
|
|
|
#33 |
|
thirtysomething
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Hva er definisjonen på piercing egentlig? Jeg tok to hull i nesa i 1990, men gjorde det hos frisør med vanlig "ørehulletang". Det var en stund før det var vanlig og hverken jeg eller frisørene jeg ringte visste om noen annen måte å gjøre det på... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
flisespikker
|
Definisjonen på piercing er vel bare "hull i kroppen til å henge smykker i", eller noe sånt.
|
|
|
#35 |
|
thirtysomething
Takk! Nå følte jeg meg straks to hakk tøffere enn jeg egentlig er |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Jeg stemte at "Nei, det er det styggeste jeg vet", helt til jeg kom på at jeg faktisk har hatt hull i nesevingen.
|
|
|
#37 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff av spinoff - Har du piercing(er)?Nei, jeg synes ikke det er noe fint.
|
![]() |
|
|