|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Jentene mine har rosa Barbiestøvler med glitter , og en liten hel. Mellomste har også regnkåpe med Barbie på. Brukes kun til pent,da....
|
|
|
#42 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?LilleVenn har masse klær med diverse Disneyfigurer på. Hun elsker klær med Ole Brum, Minnie, Cars osv. Mange av dem er så absolutt grelle, men hun liker dem. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ustabil
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Jeg har latt jenta bruke neglelakk noen ganger, og gutten har en sjelden gang fått hårgele. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Poden bruker da ikke fjollete klær. Alvorlig talt! :streng:
|
|
|
#46 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?
Fotballdrakter er kun fjollete om de er fra feil lag.
|
|
|
#48 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?- Fotballskjorte som også blir brukt annet enn på fotballbanen til 7-åringen. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Jeg har en stor innrømmelse å komme med. Lille B har faktisk eid en camobody. :dukker: Det var nemlig en The Clash-body.
|
|
|
#51 |
|
Ustabil
|
Nei, den er ikke fjollete, og heller ikke upraktisk. Dermed kvalifiserer den ikke. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Vaklende
|
Jeg følte meg truffet nå, men debatten åpnet delvis for den type avsporinger da den ble utvidet til å gjelde også ting andre syntes var fjollete. Og der er vi mennesker veldig forskjellige. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ustabil
|
Joda, enig i at tråden la opp til avsporing. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Ustabil
|
Bare for å understreke: dette er selve prototypen på fjollete klær. Upraktiske, ufornuftige - og ungene elsker dem. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Fortynnet
|
Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan duffelcoat kan komme i denne kategorien, så det må jeg visst ha inn med teskjeer isåfall. Opplys meg gjerne. En duffelcoat er en god og varm høst/vinterjakke som kan brukes ved veldig mange anledninger store deler av året, jeg kan ikke se at den er upraktisk eller unødvendig på noen som helst måte. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Mine får bruke søte topper, fuskepels kåper, smykker, sminke, spenner og jeg vet ikke hva. Det heller lite jeg ser på som unødvendig stæsj. Alt til sitt bruk synes jeg.. Hva så om penskoene har en hæl, eller toppen paljetter? Jeg skjønner det ikke jeg..
|
|
|
#57 |
|
trøtt
|
Sv: Spinoff: Hva slags fjollete klær og stæsj lar du ditt barn bruke?Jeg så i den andre tråden at noen anser heldrakter/bodysuits for å være fjollete. Jeg har mange slike til lillebror.
|
|
|
#58 |
|
Tilpasser tittel
|
|
|
|
#59 |
|
Introvert optimist
|
|
|
|
#60 |
|
|
Jeg hører deg ikke jeg, for jeg har fingrene i ørene og synger så fint! "lalalalaaaa" |
|
|
|
![]() |
|
|